کد خبر : 1672323 | 15 اسفند 1398 ساعت 10:49 | 173K بازدید | 0 دیدگاه

همه از تیم ملی حمایت کنیم

آزمون: کرونا آمد مرا از تیم ملی خط زدند

نه تنها من بلکه همه بازیکنان باید به اسکوچیچ کمک کنیم و هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام بدهیم تا او بتواند روزهای موفقی را با تیم ملی تجربه کند.

آزمون: کرونا آمد مرا از تیم ملی خط زدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی در روزهایی که دراگان اسکوچیچ به تازگی پای برگه قرارداد با فدراسیون فوتبال را امضا کرده بود تا سرمربی تیم ملی شود، شایعه‌ای منتشر شد با این مضمون که او در نخستین اقدام سردار آزمون را از لیست خط خواهد زد. شایعه‌ای که از همان بدو انتشار هم می‌شد پیش‌بینی کرد که فقط در حد گمانه‌زنی است و نه یک بحث جدی و مستند. اتفاقاً همینطور هم شد و اسکوچیچ ابتدا برای سردار پیغام فرستاد و سپس به روسیه رفت تا با این مهاجم 25 ساله ملاقات کند. بعد از این دیدار و البته شایعه‌های چند روز قبل، مصاحبه با سردار آزمون شاید بتواند برخی از ابهام‌ها را برطرف کند. سردار از انگیزه بالای اسکوچیچ می‌گوید و اینکه در برهه حساس فعلی همه باید به این مربی کروات و البته باشخصیت کمک کنیم.


 
به عنوان نخستین سؤال، چرا در اولین دیدار زنیت بعد از تعطیلات نیم‌فصل و مقابل لکوموتیو مسکو بازی نکردی؟


مصدوم نه اما مریض شده بودم و به همین دلیل مربی ترجیح داد از ابتدا مرا در ترکیب قرار ندهد. البته خیلی خوشحالم که برای دقایقی بازی کردم، چون قرار بود اصلاً به زمین نروم اما لحظه آخر تصمیم عوض شد.


 با این تساوی 46 امتیازی شدید. آیا می‌توانید قهرمانی فصل قبل خودتان را تکرار کنید؟


هدف اصلی ما در روسیه کسب عنوان قهرمانی و تکرار آن است. ما الان و در پایان هفته بیستم، 46 امتیاز کسب کرده و با تیم دوم جدول که کراسنودار است 8 امتیاز فاصله داریم. با توجه به اینکه در رقابت‌های اروپایی حضور نداریم، فکر می‌کنم بتوانیم به عنوان قهرمانی برسیم. این مهم‌ترین هدف ما در ادامه فصل است و امیدوارم هفته بعد هم بتوانیم یوفا را در ورزشگاه خانگی از پیش رو برداریم.


 کمی هم درباره تیم ملی صحبت کنیم. این نخستین مصاحبه تو بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ است. دراگان چند روز قبل به تو پیغام داد و قبل از بازی با لکوموتیو هم به اردوی زنیت آمد تا با تو و سرگئی سماک ملاقات کند. از دیدار با او بگو و اینکه چه حرف‌هایی بین شما رد و بدل شد؟


صحبت‌های خوب و امیدوارکننده‌ای زدیم و همه چیز عالی بود. دراگان اسکوچیچ را برای اولین بار می‌دیدم و او به روسیه آمد و بعد از صحبت با من و سرمربی زنیت، بازی ما را نیز از نزدیک دید. در این ملاقات، اسکوچیچ را یک مربی متشخص، با برنامه و سختکوش دیدم و همین که اینجا آمد تا با من از نزدیک صحبت کند، جای خوشحالی دارد. امیدوارم در کارش موفق باشد و بتواند تیم ملی را به اهداف مهمش برساند.


 بیشتر توضیح می‌دهی که چه حرف‌های دیگری زدید؟


قرار شد همگی دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود. نه تنها من بلکه همه بازیکنان باید به اسکوچیچ کمک کنیم و هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام بدهیم تا او بتواند روزهای موفقی را با تیم ملی تجربه کند.

 

1469909


 به موفقیت تیم ملی در بازی‌های حساس آینده امیدواری؟


چرا نباشم؟ اگر از تیم ملی حمایت شود و مربیان و پیشکسوتان ایرانی کمک کنند، موفقیت دور از دسترس نیست و ما می‌توانیم روزهای خوب گذشته را تکرار کنیم. به نظر من الان وقت انتقاد نیست، بلکه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم تا کارش را با قدرت آغاز کند.


 البته در بدو حضور اسکوچیچ، شایعه‌ای هم منتشر شد که او می‌خواهد تو را از تیم ملی خط بزند. در نهایت اما دیدیم که این موضوع اصلاً در ذهن او نبود و دیدیم که به روسیه آمد تا با تو ملاقات کند. نظرت را درباره این شایعه می‌گویی؟


ویروس کرونا آمده و همه ورزش‌ها تعطیل شده. برخی در این شرایط سوژه ندارند و به همین دلیل مرا از تیم ملی هم خط زدند. من به این اخبار اهمیت نمی‌دهم و فقط تمرکزم را روی موفقیت در زمین می‌گذارم.

دیدگاه‌ها