کد خبر : 1672368 | 15 اسفند 1398 ساعت 13:30 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فصل رم در آستانه بازگشت به تیم ملی انگلیس

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس انتقادهای گذشته خود نسبت به کریس اسمالینگ را غیرمنصفانه خواند و گفت او ممکن است به تیم ملی این کشور دعوت شود.

ستاره فصل رم در آستانه بازگشت به تیم ملی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس انتقادهای گذشته خود از کریس اسمالینگ، ستاره این فصل باشگاه آ اس رم را غیرمنصفانه خوانده، از اینکه در ملا عام از او انتقاد کرده بود ابراز تاسف کرده و گفت این مدافع انگلیسی ممکن است برای رقابتهای یورو2020 به تیم ملی انگلیس دعوت شود.

 

ساوت‌‌گیت در سال 2017 و در آستانه دیدار  تیم ملی انگلیس مقابل آلمان و برزیل در دو بازی دوستانه نام کریس اسمالینگ که در آن زمان بازیکن منچستریونایتد بود را از فهرست تیم خود خط زد. ساوت‌گیت در آن زمان انتقادات تندی از اسمالینگ کرد و به این ترتیب او در جام جهانی روسیه هم جایی در ترکیب سه‌شیرها نداشت.

 

1483488

 

اسمالینگ در دوران حضور در منچستریونایتد کم‌فروغ بود و شاید ساوت‌گیت در خط زدن او از ترکیب تیم ملی حق داشت. ولی اسمالینگ 30 ساله از زمانی که در این فصل به عنوان بازیکن قرضی به رم پیوست عالی کار کرده و در این مدت 28 بار با پیراهن جالوروسی به میدان رفته است. اسمالینگ که به عنوان مدافع در این مدت دو گل برای رم به ثمر رسانده اخیرا گفته بود خیلی دوست دارد در یورو 2020 با پیراهن انگلیس بازی کند.

 

ساوت‌گیت با ستایش از عملکرد اخیر اسمالینگ در ایتالیا گفت:" من هیچوقت نام کسی را دائمی خط نمی‌زنم و این کار را اشتباه می‌دانم. از بابت انتقادهایی که از اسمالینگ کرده بودم متاسفم. من مقصر بودم و انتقادهایم از او غیرمنصفانه بود. او این روزها در یک باشگاه بزرگ بازی می‌کند و در ایتالیا عملکرد خیلی خوبی داشته. بنابراین درباره دعوت دوباره او به تیم ملی و هر چیزی ممکن است".

 

دیدگاه‌ها