کد خبر : 1672392 | 15 اسفند 1398 ساعت 16:20 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

یک ماه سیاه برای امید اول کی روش در کوپا آمه ریکا

خامس رودریگز که این روزها هیچ مصدومیتی ندارد، به طور کامل از ایده های زین الدین زیدان خارج شده است.

یک ماه سیاه برای امید اول کی روش در کوپا آمه ریکا

به گزارش "ورزش سه"، به گمان بسیاری، خامس مطرح ترین چهره فوتبالی حال حاضر کلمبیا و امید اول کارلوس کی روش در کوپا آمه ریکا محسوب می شود ولی ستاره کلمبیایی این روزها حال و روز خوشی در رئال ندارد.

خامس آخرین بار در بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر سوسیداد در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت ولی بین دو نیمه و در حالی که رئال با یک گل از میهمانش عقب بود، تعویض شد و مودریچ به جای او وارد زمین شد.

 

 

James en el entrenamiento del Real Madrid

 

 

پس از آن، خامس به طور کامل از ایده های زیدان خارج شد و دیگر برای رئال به میدان نرفت. او در فهرست 18 نفره بازی برابر سیتی و بارسا قرار نداشت و مقابل اوساسونا، سلتا و لوانته، یک دقیقه هم در میدان نبود.

خامس که تابستان پس از بازگشت از بایرن به رئال، قصد جدایی از این تیم و پیوستن به ناپولی یا اتلتیکو را داشت، در نهایت ماندنی شد و در شروع فصل چندین بار هم در ترکیب رئال قرار گرفت ولی در حالی که به یک سوم پایانی فصل رسیده ایم، مجموع دقایق حضور خامس در ترکیب رئال، تنها 650 دقیقه است. در این بین مصدومیت ها نیز در نقش اندک خامس در رئال تاثیرگذار بوده اند ولی واضح است که زیدان روی خامس به عنوان یکی از هافبک های تعیین کننده اش نگاه نمی کند.

 

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا که اخیرا در مادرید با خامس دیدار داشت، علنا از وضعیت فعلی او در رئال و اینکه زیدان به خامس میدان نمی دهد، انتقاد کرد. نگرانی های کارلوس البته بیهوده نیست چرا که او به خامس برای درخشش در کوپا آمه ریکا نیاز حیاتی دارد. به نظر نمی رسد خامس در ادامه فصل هم بتواند شرایط را برای خود تغییر دهد و در فرمی به کوپا خواهد رسید که نمی توان از او انتظار درخشش سابق را داشت.

 

 

1481979

 

دیدگاه‌ها