کد خبر : 1672525 | 16 اسفند 1398 ساعت 17:10 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال با دو تغییر در نبرد بزرگ ویامارین

رئال مادرید که پس از پیروزی در ال کلاسیکو به صدر لالیگا بازگشته، یکشنبه شب در بنیتو ویامارین یک بازی دشوار برابر بتیس پیش رو دارد.

رئال با دو تغییر در نبرد بزرگ ویامارین

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی بر بارسلونا حالا باروحیه تر از گذشته به مصاف با رئال بتیس فکر می کند. بازی در بنیتو ویامارین همیشه دشوار بوده و رئال که قصد ندارد صدر را به بارسا واگذار کند، محکوم به کسب سه امتیاز است.

 

 

1465009

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال برای این بازی قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب یازده نفره تیمش دارد. تغییراتی که حتی با وجود فاصله یک هفته ای با بازی بعدی، زیاد نخواهد بود.

رئال شنبه دو هفته بعد با ایبار بازی خواهد داشت و سپس دیدار بزرگ مقابل سیتی از راه خواهد رسید.

 

 

1483678

 

 

طبق ادعای آاس، زیدان برای بازی یکشنبه شب، فده والورده و مارسلو را نیمکت نشین خواهد کرد و به جای آنها لوکا مودریچ و فرلاند مندی بازی خواهند کرد. مودریچ فصل جاری جایگاه همیشه ثابت خود را از دست داده و در ال کلاسیکو هم تنها اواخر بازی وارد میدان شد. مندی هم که برای مدتی مارسلو را نیمکت نشین کرده بود، در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد.

زیدان در بازی های اخیر سعی کرده به هافبک های خود استراحت بیشتری بدهد. برابر لوانته، تونی کروس نیمکت نشین شد. در ال کلاسیکو مودریچ روی نیمکت نشست و حالا نوبت به فده والورده رسیده است.

 

 

1474956

دیدگاه‌ها