کد خبر : 1672618 | 17 اسفند 1398 ساعت 12:05 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

فروش کلیه بلیط‌های فصل تیم دیوید بکام در آمریکا

باشگاه اینتر میامی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام قرار دارد اعلام کرد کل بلیط‌های فصل اول حضورش در لیگ MLS آمریکا را به فروش رسانده است.

فروش کلیه بلیط‌های فصل تیم دیوید بکام در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر میامی، باشگاهی که توسط دیوید بکام تاسیس شده و  مالکیتش در اختیار این اسطوره دنیای فوتبال قرار دارد به زودی اولین فصل حضورش در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، لیگ MLS را تجربه می‌کند.

 

در آستانه شروع فصل برای تیم بکام که اولین بازی خود را روز 24 اسفند برگزار خواهد کرد، اینتر میامی اعلام کرد که پیش از شروع فصل تمام بلیط‌های این فصل خود را پیش‌فروش کرده است.

 

1483777

 

باشگاه دیوید بکام امسال تمام بازی‌های خانگی خود را در استادیوم اختصاصی‌اش، استادیوم اینتر میامی اف‌سی در شهر فورت لادردیل برگزار خواهد کرد.

 

استادیوم باشگاه در کنار مرکز تمرین جدید و مدرن باشگاه قرار دارد که در مساحت 50هزار متر مربع بنا شده و شامل هفت زمین تمرین و انواع و اقسام امکانات مدرن است.

 

با وجود پیش‌فروش شدن تمام بلیط‌های کلیه بازی‌های اینتر میامی در فصل پیش روی MLS این تیم در بیانیه‌ای از هوادارانش تشکر کرد و گفت با وجود پیش‌فروش شدن همه بلیط‌ها هواداران همچنان می‌توانند با پرداخت بهای بلیط‌های ویژه از سهمیه محدود VIP برای تماشای بازی‌های تیم‌شان استفاده کنند.

 

دیدگاه‌ها