کد خبر : 1672673 | 17 اسفند 1398 ساعت 17:13 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دیدید که پنالتی پرسپولیس درست نبود؟

قاسمی‌نژاد: تمرین می‌کنیم، فیلمش را در گروه می‌گذاریم!

هافبک گلزن شهرخودرو خراسان گفت: شرایط طوری شده که نمی‌توانیم گروهی کار کنیم اما هر روز تمرین می‌کنیم و فیلمش را در گروه کادرفنی تیم می‌گذاریم.

قاسمی‌نژاد: تمرین می‌کنیم، فیلمش را در گروه می‌گذاریم!

امین قاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان وضعیت بازیکنان شهرخودرو در تعطیلات لیگ‌برتر گفت: در این اوضاع و احوال که نمی‌شود گروهی کار کرد، مجبوریم طبق برنامه‌ای که کادر فنی به ما داده، همه روزه خود را به مکان های خلوت شهر رسانده و پرفشار تمرین کنیم و همگی نیز فیلم را داخل گروه می‌گذاریم تا این حس همراهی تیمی حفظ شود. طبیعتا نباید از شرایط بدنی خوب خود دور شویم و بنا به تمهیدات پیش‌بینی شده کادر فنی در این شرایط، سعی می‌کنیم که بدن‌ها را سرحال نگه داریم.


وی با اشاره به ادامه برنامه‌های تمرینی شهرخودرو اذعان کرد: بعد از بازی با پرسپولیس دو روز بعد استارت زدیم که متوجه شدیم سازمان لیگ بازی‌ها را تعویق انداخته اما دو سه روز پیش آقا مجتبی گفتند 23 اسفند دوباره استارت می‌زنیم که با توجه به ابطال پروازها و اینکه ورودی و خروجی‌های خیلی از شهرها از جمله شهر ما بسته شده، امیدواریم مشکلی در نهایت رخ ندهد و بتوانیم کار گروهی را از سر بگیریم.
هافبک شهرخودرو تاکید کرد: انشاالله این ویروس هر چه زودتر از بین برود که زندگی مردم را مختل کرده است و همه بتوانند با امنیت زندگی کنند. ما که جز تمرین، فقط تا دم سوپر مارکت می‌رویم و هر روز هم اخبار تلخی را می‌شنویم که انشاالله زودتر تمام شود. الان اوضاع مشهد هم خراب است و معلوم نیست که چطور می‌توانیم خودمان را برسانیم و طبق آنچه گفته شده از 23 تا 28 تمرین کنیم.


قاسمی‌نژاد در پاسخ به انتخابش به عنوان ارزشمندترین بازیکن شهرخودرو تا اینجای لیگ یادآور شد: به این آمار و ارقام توجه زیادی ندارم اما امسال انتظارات از من زیاد بود اما به خاطر مصدومیت فرصت‌های زیادی از دست دادم و نتوانستم شش بازی اول در خدمت تیم باشم. تلاشم این است که چند بازی مانده در آسیا و لیگ را بهتر از این باشم و در حال بهتر شدن روحی و روانی و بدنی هستم. امیدوارم بتوانم همان بازیکنی باشم که هواداران مشهدی از من انتظار دارند.


وی در خاتمه به اعلام نظر کارشناسان در مورد پنالتی پرسپولیس اشاره کرده و گفت: دیدید که غالب صاحب‌نظران گفتند که پنالتی درست نبود؟ می‌دانید اگر آن پنالتی در اوج حملات ما روی دروازه پرسپولیس گرفته نمی‌شد، چقدر شانس گل زدن داشتیم؟ من اطمینان دارم که ما گل یا گل‌های بعدی را می‌زدیم اما گل سوم شیرازه تیم ما را پاشید. من واقعا نمی‌فهمم این اشتباهات تاثیرگذار چه زمانی برای ما تمام خواهد شد. وقتی دو بازیکن گرفته‌ایم که فدراسیون فسخ‌شان را داده و این چند وقته محرومشان نکرده و بازیکنان ثابت ما بودند و دقیقا قبل این بازی محروم می‌شوند من حرفی برای گفتن ندارم. کاش نگذارند حقی از تیمی ضایع شود.

دیدگاه‌ها