کد خبر : 1672739 | 17 اسفند 1398 ساعت 21:38 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی میلان به اخراج بوبان

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد غیبت شاگردانش نباید برای تیمش بهانه باشد.

واکنش سرمربی میلان به اخراج بوبان


به گزارش "ورزش سه"، با اخراج زوونمیر بوبان بسیاری معتقدند آینده استفانو پیولی در خطر است. این سرمربی که به جای حضور در نشست مطبوعاتی دیدار مقابل جنوا با تلویزیون رسمی باشگاه مصاحبه کرده، مدعی شد نباید موارد خارج از باشگاه روی کار این تیم تاثیر بگذارد.

 

1477168

 

استفانو پیولی گفت: "امروز جلسه تمرینی مان را در سن سیرو سپری کردیم تا بدانیم که فردا انتظار رخ دادن چه اتفاقاتی را داریم. به این شرایط عادت نداریم، اما قرار نیست از آن به عنوان بهانه استفاده کنیم. این یک وضعیت اضطراری برای کل کشور است و ما باید تمرکز زیادی داشته تا بخاطر بسپاریم که گرچه هواداران ممکن است روی سکوها نباشند، اما آنها بازی را از تلویزیون تماشا می کنند. ما باید سعی کنیم در این شرایط دشوار لحظات شادی را برای آنها به ارمغان آوریم.

 

من همیشه احساس می کنم از سوی باشگاه مورد حمایت قرار دارم. من با تمرکز و اراده در میلان کار می کنم. ما باید بر آنچه باید انجام دهیم متمرکز شده، اجازه ندهیم بهانه های بسته به عوامل خارجی که هیچ ارتباطی با ما ندارند، روی کارمان تاثیر بگذارند. بازیکنان می دانند این بازی چقدر برای باشگاه، آینده ما و هواداران مهم است. جنوا در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته، اما ما باید آماده باشیم تا از هر موقعیتی نهایت استفاده را ببریم. این یک فرصت بزرگ است و ما باید از آن استفاده کنیم.

 

عملکرد زلاتان؟ کار کردن با زلاتان برای من و بازیکنانم انگیزه مهمی است، زیرا او تشنه پیروزی بوده و علیرغم کسب دستاوردهای بزرگ، عزم فراوانی در جستجوی کمال دارد."

دیدگاه‌ها