کد خبر : 1672743 | 17 اسفند 1398 ساعت 22:14 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی سفت و سخت، به دنبال جبران 10 امتیاز(عکس)

سرمربی باتجربه سپاهان قصد ندارد حالا حالا دست از رقابت با پرسپولیس و سایر رقبا برای کسب مقام قهرمانی لیگ نوزدهم دست بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، کسب دو عنوان نائب قهرمانی طی فصول هفدهم و هجدهم لیگ برتر با ذوب آهن و سپاهان و همینطور کسب عنوان سومی رقابت های لیگ شانزدهم با تراکتور، سبب شده تا دیگر هیچ عنوانی برای امیرقلعه نویی جز مقام اول رقابت های لیگ برتر جذابیت نداشته باشد و تا همین چند هفته پیش هم شرایط در اصفهان خوب پیش می رفت تا اینکه به دیدار پرحاشیه سپاهان و پرسپولیس در مرحله برگشت رقابت های رسیدیم؛ جایی که شاگردان امیرقلعه نویی می توانستند، اختلافشان با پرسپولیس را به 2 امتیاز کاهش دهند ولی اتفاقات دیگری رقم خورد.


پس از اینکه بازی دو تیم مدعی دو فصل اخیر فوتبال ایران درنهایت برگزار نشد، حکم کمیته انضباطی به سود قهرمان سه فصل گذشته فوتبال ایران اعلام شد تا اختلاف دو تیم طلایی و قرمز پوش دو استان تهران و اصفهان به عدد 8 برسد.


عقب ماندگی دیگر هم در دیدار هفته بیست و یکم رخ داد؛ جایی که سپاهان مقابل رقیب همشهری در دقیقه 90 گل خورد و بیشتر از یک امتیاز کسب نکرد ولی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه 3 بر 1 از سد شهرخودرو گذشت.

 

1483927


پس از حکم کمیته انضباطی و پیگیری دیدارهای هفته بیست و دوم، نه تنها امید سپاهانی ها که سایر تیم ها نیز برای قهرمانی کمتر شده است ولی این روزها امیرقلعه نویی با فشارس بالاتری به کارش ادامه می دهد و علیرغم تعطیلی تمرینات اکثریت قریب به اتفاق تیم های لیگ برتری، بازیکنان سپاهان از امروز دوباره تمریناتشان را برای 9 بازی باقی مانده لیگ نوزدهم، دیدار جام حذفی برابر استقلال و همینطور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده می کنند.

دیدگاه‌ها