کد خبر : 1672832 | 18 اسفند 1398 ساعت 16:05 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

زاهدی: امیدوارم در مبارزه با کرونا برنده باشیم

مهاجم سابق پرسپولیس که این روزها در لیگ اوکراین حضور دارد، ابراز امیدواری می‌کند شرایط در ایران به سمت سلامت پیش برود.

زاهدی: امیدوارم در مبارزه با کرونا برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک با ابراز نگرانی بابت شیوع ویروس کرونا در ایران می‌گوید: این یک ناراحتی بزرگ برای ما محسوب می‌شود. خودم را در کنار مردم کشورم می‌بینم و امیدوارم مسوولان شرایط را به سمت سلامتی پیش ببرند و در این مدت نیز به نیازهای مردم توجه شود.


او درباره شرایط در اوکراین می‌گوید: خوشبختانه تا به حال نمونه‌ای گزارش نشده است. تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و تمامی پروازها و مسائل دیگر به بهترین و بالاترین شرایط امنیتی چک می‌شود. برای من بزرگترین نگرانی شرایط مردم کشورم است و امیدوارم آنها موفق شوند در این مبارزه به پیروزی برسند. مهمترین مساله این است که مسوولان توجه بیشتری به شرایط مردم و نگرانی‌های آنها داشته باشند تا بتوانیم این مقطع را پشت سر بگذاریم.


زاهدی درباره حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی نیز می‌گوید: در این اوضاع بیشتر تمرکز روی سلامتی مردم است و واقعا فوتبال اولویت هیچ کس نیست. با این حال من به این انتخاب امیدوارم و اسکوچیچ نشان داده که از نظر فنی شرایط خوبی دارد و کارنامه مناسبی نیز به جا گذاشته است. باید در این شرایط به او کمک کرد و با پتانسیلی که فوتبال ما دارد قطعا شرایط در مسیر صعود قرار خواهد گرفت.


مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت این تیم و شانس کسب عنوان قهرمانی مجدد آنها نیز گفت: خیلی خوشحالم که تغییرات روی نیمکت پرسپولیس همچنان به شرایط مثبت پیش رفته و آنها توانسته‌اند اختلاف امتیازی خوبی را با دیگر رقبا داشته باشند. در نیم فصل اول چهار باخت برای پرسپولیس نگران کننده بود اما روحیه برتری و قهرمانی در پرسپولیس باعث شده تا آنها بی رقیب باشند و به دستیابی دوباره قهرمانی امیدوارم.

دیدگاه‌ها