کد خبر : 1672849 | 18 اسفند 1398 ساعت 18:56 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

هرتابرلین دوباره زندگی را دشوار کرد

نوری: بازگشت دوباره، گواه اخلاق بزرگ یک تیم است

هرتا برلین با هدایت سرمربی ایرانی‌تبار خود بازهم توانست در عین ناباوری از یک شکست تلخ بگریزد تا همچنان این سرمربی به امید روزهای آینده بر مسند کار باقی بماند.

نوری: بازگشت دوباره، گواه اخلاق بزرگ یک تیم است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و حساس دو تیم هرتا برلین و وردربرمن در پایان به نتیجه تساوی 2 بر 2 رسید تا الکساندر نوری سرمربی هرتابرلین در مقابل تیم سال‌های جوانیش قافیه را نبازد که در صورت این امر حتی ممکن بود جایگاهش را از دست بدهد. درخصوص این دیدار سایت معتبر کیکر اقدام به انتشار گزارش کاملی کرده است که به شرح زیر است:


نوری یک عادت بزرگ را در تیم جا انداخته است


 دریک بازی خانگی مقابل وردربرمن، هرتا با هدایت الکساندر نوری دوباره تا مرز شکست پیش رفت و این اتفاقی بود که چندان برای آن‌ها عجیب به نظر نمی‌رسید، چراکه در طی هفته گذشته نیز مقابل رقبایشان گل اول یا حتی دوم و یا سوم را هم دریافت می‌کردند و آن‌وقت تصمیم به بازگشت به بازی را می‌گرفتند. با این توضیح تیم الکساندر نوری بازهم به بازی برگشت و حتی می‌توانست با سه امتیاز ورزشگاه پیر المپیک برلین را ترک کند. بنابراین می‌توان گفت نوری یک عادت بزرگ را در تیم جا انداخته است.

 

1484135


کاپیتان استارک می‌دانست با چشمانی گریان به خانه بازنمی‌گردند


نیکلاس استارک، کاپیتان هرتا پس از پایان بازی گفت: " اگر در ابتدا 2-0 از حرفمان عقب افتادیم می‌دانستیم که ما با اشک در چشمانمان به خانه‌هایمان نخواهیم رفت." ما تیم قدرتمندتری هستیم و انصافاً سزاوار این سه امتیاز بودیم. " اما نه برای برلینی‌ها و نه کاپیتان استارک نتیجه 2 بر 1 پایان کار نبود، چراکه آن‌ها ثابت کردند که زندگی در ذهن اتفاق می‌افتد.

 

1484133


خط دفاع، پاشنه آشیل تیم الکساندر نوری


البته این واقعیت را هم باید اضافه کرد که خط دفاع هرتا برلین هم در هنگام دریافت گل دوم اصلاً هماهنگ به نظر نمی‌رسید: میلوس ولوکوویچ، مدافع مرکزی برمن به‌راحتی اجازه پیدا کرد که یک توپ مورب و دقیق را از جناح چپ به میلوت راشیکا برساند. و این مهاجم 23 ساله اهل کوزوو بدون کوچک‌ترین فشاری توانست آزادانه از درون‌مرکز دفاع عبور کند، جایی که "داوی کلاسن" از پنج‌متر دورتر گل دوم برمن را به ثمر برساند. درواقع توماس کرافت دروازه‌بان وردربرمن در این صحنه خیلی دیر از خط دروازه خود خارج شد و به عبارتی می‌توان گفت که این گل، کلکسیونی از اشتباهات دنباله‌دار خط دفاع سبزهای برمن بود.

 

1484134


وقتی هرتا عقب می‌افتد، هیچ تصوری قابل پیش‌بینی نیست


قبلاً با دیدن دو بازی گذشته هرتا مقابل کلن که در 37 دقیقه ابتدایی نیمه اول، نتیجه با سه گل به سود کلن به اتمام رسید و یا در دیدار مقابل دوسلدورف که بازهم نیمه اول با همین نتیجه 3 بر 0 خاتمه یافت (درحالی‌که آن‌ها دو گل در دقایق 6 و 9 دریافت کرده بودند)، می‌توانستیم دریابیم که "پیرزن" نیمه اول کاملاً واژگون به رختکن می‌رود.

 

1484136


شاگردان نوری از دقیقه 20 نشان دادند که برلینی‌ها می‌توانند فوتبال را به روشی کاملاً متفاوت بازی کنند. ماکسیمیلیان، وینگر چپ هرتا در این خصوص می‌گوید: "بعد از ثبت نتیجه 0: 2 از خواب بیدار شدیم، به جلو بازی کردیم، در دوئل‌ها پرخاشگرانه بودیم و به‌سختی به برمن فرصت گلزنی دادیم و بازی را درنهایت نباختیم درصورتی‌که اگر کمی دقت می‌کردیم بازی را می‌بردیم."


همین اتفاق برای الکساندر نوری نیز صادق بود که قبل از دو گل اول برمن، از اشتباهات تیمش به‌شدت اذیت می‌شد. سرمربی سابق برمن و حال حاضر هرتا همچنین در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: «بازگشت دوباره، گواه اخلاق بزرگ تیم ما است.»

دیدگاه‌ها