کد خبر : 1672850 | 18 اسفند 1398 ساعت 18:49 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایگالو:

عاشق یونایتد بودم و حالا بازیکن این تیم هستم

ستاره نیجریه ای جدید یونایتد از کودکی عاشق این تیم بود و در سخت ترین شرایط هم بازی های تیم محبوبش را تماشا می کرد.

عاشق یونایتد بودم و حالا بازیکن این تیم هستم

به گزارش "ورزش سه"، اودیون ایگالو هافبک منچستریونایتد می گوید که بازی در ورزشگاه اولدترافورد، رویایی بوده که به حقیقت پیوسته است. بازیکن تیم ملی نیجریه در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه در یک انتقال ناباورانه از شانگهای شانهوا چین به منچستریونایتد پیوست و شانس حضور در تیم سولسشر برای او اتفاق بسیار بزرگی بوده است.

 

 

Image result for IGHALO

 

 

او در گفتگو با با اسکای اسپورتس گفت:« می دانم که بسیاری از فوتبالیست ها وقتی به تیمی می پیوندند این را می گویند که همیشه رویای پیوستن به آن تیم را داشته اند اما با احترام به آنها موضوع من کاملا متفاوت است. هرکس من را از قدیم می شناسد می داند که من و خواهر و برادرهایم همیشه حامی منچستریونایتد بودیم و برای این که برویم و بازی این تیم را ببینیم، هزینه می کردیم.»

 

ایگالو در ادامه گفت:« در نیجریه برای دیدن این بازی ها باید کانال های ورزشی را داشته باشید تا این بازی ها را ببینید اما همه نمی توانند هزینه آن را پرداخت کنند. پدر و مادر من توانایی پرداخت آن را نداشتند بنابراین ما باید به یک مرکز پولی پرداخت می کردیم تا بازی را ببینیم و این کار را می کردیم.

زندگی در آنجا سخت است و وقتی آخر هفته می شد، همه خوشحال بودند که می توانستند بازی یونایتد را ببینند. من شروع به ذخیره پول هایی کردم که به عنوان پول توجیبی و پول ناهار دریافت می کردم و ذره ذره این کار را کردم تا به آن مبلغ رسیدم و وقتی آخر هفته می شد همه آماده بودند. حضور در اولدترافورد خوشحال کننده‌ترین لحظه زندگی من بود چون برای تیم رویاهایم بازی می کردم.»

 

 

Image result for IGHALO

دیدگاه‌ها