کد خبر : 1672859 | 18 اسفند 1398 ساعت 19:31 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست میلان در شب گلزنی زلاتان (عکس)

میلان در شبی که زلاتان ابراهیموویچ موفق به گلزنی شد، با نتیجه ۲-۱ از مهمان خود جنوا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در چهارچوب رقابت های هفته بیست و ششم سری آ میزبان جنوا بود و در نهایت با نتیجه ۲-۱ در ورزشگاه سن سیرو شکست خورد تا با یک باخت تلخ روبرو شده باشد.


در همان لحظات ابتدایی بازیکنان جنوا به وسیله آنتونی سانابریا از جناح راست حرکت فوق العاده انجام دادند که پاس این بازیکن در دهانه دروازه به گوران پاندف رسید و این بازیکن نیز دروازه خالی میلان را گشود.

 

1484158

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما در لحظات پایانی نیمه اول این جنوا بود که به گل دوم خود دست یافت. حرکت خوب لاسه شون باز هم از جناح راست و پاس فوق العاده او، فرانچسکو کاساتا را با یک دروازه خالی روبه رو کرد تا او گل دوم را به ثمر برساند. گلی بسیار شبیه به گل اول این تیم.

 

1484155

 

نیمه دوم اما با برتری محسوس میلان نسبت به حریف خود آغاز شد. در دقیقه ۷۶ شاگردان استفانو پیولی به یک کرنر دست یافتند که توپ ارسالی بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه به زلاتان ابراهیموویچ رسید و او در دهانه دروازه توپ را تبدیل به گل کرد.

 

1484157

 

در ادامه بازی میلان هر چه زد به در بسته خورد تا بازی با همان نتیجه ۲-۱ به سود جنوا خاتمه پیدا کند. میلان با این شکست خانگی ۳۶ امتیازی باقی ماند و احتمالا تا پایان بازی های این هفته با چند رده سقوط روبرو خواهد شد.

 

1484156

دیدگاه‌ها