کد خبر : 1672867 | 18 اسفند 1398 ساعت 20:20 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

با رنسانس تاکتیکی گیسدول

کلن می‌خواهد معجزه خود را کامل کند

تیم فوتبال کلن در آخرین هفته رقابت‌های بوندس لیگا با پیروزی مقابل پادربورن روند بی‌نظیر خودش را پی گرفت و حالا این تیم با هدایت مربی سابق هامبورگ چشم به گرفتن یکی از سهمیه‌های اروپایی را دارد امری که چندان دور از دسترس هم به نظر نمی رسد.

کلن می‌خواهد معجزه خود را کامل کند

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک این یک معجزه کوچک فوتبال به شمار می‌رود که تیم فوتبال کلن در حال ‌تجربه آن است. پیروزی دو بر یک در دیدار خارج از خانه  مقابل پادربورن کافی بود  تا سومین برد متوالی باارزش شاگردان مارکوس گیسدال 50 ساله رقم بخورد.


شاید بهتر باشد این‌طور بگوییم که این هشتمین بردی است که در ده بازی گذشته این تیم به‌دست‌آمده آن‌هم در شرایطی که تا هفته چهاردهم "بزها" (لقب تیم کلن) تنها دو بار موفق به پیروزی شده بودند اما به‌یک‌باره دچار رنسانس تاکتیکی شدند و حالا چشم به حضور در لیگ اروپا را دارند! امری که تا چند هفته پیش اگر می‌خواستید درباره آن حتی صحبت کنید احتمالاً به عقلت شک می‌کردند.

 

1484170


روسای باشگاه حالا با اعتمادبه‌نفس زیادی که به دست آورده‌اند معتقدند که مربی موفق این تیم مارکوس گیسدول این امر را ممکن می‌سازد. وی از زمان تصدی مقامش در نوامبر گذشته، در 13 بازی 25 امتیاز و به عبارتی میانگین 1.9 امتیاز را از هر بازی به نام خودش ثبت کرده است. در حال حاضر کلن در فاصله 10 هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندس لیگا 32 امتیاز دارد و این در حالی است که سابقه نشان داده که 49 امتیاز برای حضور در جمع تیم‌های راه‌یافته به لیگ اروپا کافی به نظر می‌رسد.

 

1484171


شاید اگر ستاره فصل گذشته کلن آنتونی مودست که موفق به ثمر رساندن 27 گل در 37 بازی شد به باشگاه تیانجین چین نقل‌مکان نمی‌کرد کلن روزهای به‌مراتب بهتری رامی توانست تجربه کند، اما حالا این مهاجم خطرناک فرانسوی دوباره برگشته است و قصد دارد در کنار "یان کوردوبا" کلمبیایی و"فلورین کینز" اتریشی  دوباره کلن را در گرفتن سهمیه اروپا کمک کند.

 

1484172


شور و شعفی که در این شهرهم اکنون به وجود آمده اراده و انگیزه بازیکنان را در پیگیری این روند فوق‌العاده‌شان قطعاً کمک خواهد کرد و باید منتظر بمانیم و ببینیم این تیم ریشه‌دار و بازیکن ساز آلمانی می‌تواند معجزه خود را کامل کند یا خیر؟

دیدگاه‌ها