کد خبر : 1673028 | 19 اسفند 1398 ساعت 18:19 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

داوری بعد از چند تجربه ناموفق به خانه اول بازگشت

پایان 5 سال عجیب برای رییس جدید دو و میدانی

افشین داوری بعد از 5 سال حضور در فدراسیون‌های مختلف بار دیگر به صندلی ریاست فدراسیون دو و میدانی تکیه زد.

پایان 5 سال عجیب برای رییس جدید دو و میدانی

به گزارش "ورزش سه"، اصرار وزارت ورزش به برگزاری انتخابات فدراسیون دو و میدانی با وجود غیبت تعداد بالایی از اعضای مجمع اعتراض مجید کیهانی را در پی داشت. او معتقد بود انتخابات این فدراسیون مهندسی شده و برخی به صورت غیرقانونی رای داده‌اند.


با این حال افشین داوری با 20 رای پیروز انتخابات فدراسیون دو و میدانی اعلام شده و به نظر می‌رسد برای 4 سال به اتاق ریاست راه یافته؛ اتاقی که تا 5 سال قبل هم در آن حضور داشته است.


البته این 5 سال برای افشین داوری با ماجراهای عجیبی همراه بوده؛ اتفاقاتی که داوری را به یکی از پایه های ثابت انتخابات فدراسیون‌ها تبدیل کرده بود!


داوری که "مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها" در وزارت ورزش محسوب می شود و کارمند این وزارتخانه است، بعد از استعفا مدتی برای حضور در انتخابات مجلس فعالیت کرد، اما بعد از آن به عنوان سرپرست فدراسیون ناشنوایان مشغول فعالیت شد. او سابقه کاندیداتوری در انتخابات فدراسیون کاراته را هم داشت و در دوران سرپرستی فدراسیون ناشنوایان، برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک هم ثبت نام کرد، اما جزو کاندیداهای نهایی نبود.


افشین داوری در سال 96 به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس منصوب شد و بعد از پایان دوران سرپرستی در انتخابات این فدراسیون هم شرکت کرد و ناکام بود.


ماموریت بعدی داوری حضور در فدراسیون والیبال بعد از برکناری احمد ضیایی به دلیل بازنشستگی بود. سرپرستی طولانی مدت داوری بار دیگر او را وسوسه کرد تا در انتخابات یک فدراسیون ثبت نام کند. داوری که در انتخابات فدراسیون والیبال هم ثبت نام کرده بود، از سرپرستی کنار رفت، اما در روز مجمع حاضر نشد.


افشین داوری مدتی بود که فعالیت های خود را برای حضور در فدراسیون دو و میدانی آغاز کرد و در نهایت امروز بعد از 5 سال حضور در فدراسیون های مختلف به عنوان سرپرست و شکست در چند مجمع انتخاباتی به عنوان رییس فدراسیون دو و میدانی معرفی شد.

 

 

دیدگاه‌ها