کد خبر : 1673041 | 19 اسفند 1398 ساعت 19:31 | 140.6K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال تحت تاثیر کرونا؛

رونالدو راست می‌گوید؛ فوتبال بی‌معنی شده!

ویروس کرونا حالا یقه لیگ قهرمانان را نیز گرفته و بازی های مهم ترین تورنمنت باشگاهی جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

رونالدو راست می‌گوید؛ فوتبال بی‌معنی شده!

به گزارش "ورزش سه"، تا یک ماه پیش همه چیز در سراسر اروپا تحت کنترل و مرتب بود و هواداران فوتبال در انتظار ماه پرهیجان و تعیین کننده لیگ های اروپایی و البته لیگ قهرمانان بودند، اما حالا فوتبال در اروپا هیجان چندانی ندارد و ویروس کرونا هراس را به دل فوتبالدوستان انداخته است.

 

1484306

 

واکنش جالب دیشب کریستیانو رونالدو در هنگام ورود به استادیوم آلیانس تورین خود شاید گویای همه چیز بود. ستاره پرتغالی که همیشه پیش از آغاز بازی ها به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفته و هنگام پیاده شدن از اتوبوس با برخی از آنها دست می دهد، دیشب وانمود به دست دادن با هواداران در جایگاه بدون تماشاگر مقابل اتوبوس کرد. دیدار حساس یووه برابر اینتر بالاخره بعد از یک هفته و کش و قوس های فراوان برگزار شد، اما نبود هواداران و سکوت کشنده استادیوم بیش از هر چیز دیگری توی ذوق می زد.

 

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان از فردا شب پیگیری خواهد شد و بازی های این تورنمنت نیز تحت تاثیر این ویروس قرار دارد. کرونا به فرانسه نیز رسیده و قرار است دیدار برگشت حساس پاری سن ژرمن مقابل دورتموند بدون حضور تماشاگر برگزار شود. نماینده متمول فرانسه در بازی رفت در آلمان با نتیجه 1-2 مغلوب شده و حالا بدون حضور تماشاگرانش کار دشواری برای جبران این شکست مقابل نماینده آلمان خواهد داشت.

 

1479224

 

اما والنسیا نیز نمی تواند از حضور تماشاگرانش در استادیوم مستایا و در دیدار مقابل آتالانتا بهره ببرد. خفاش ها در حالت عادی نیز با توجه به شکست 1-4 دور رفت در ایتالیا کار سختی مقابل شاگردان جامپیرو گاسپرینی داشتند و حالا در استادیوم خالی مستایا، جبران این شکست سنگین دشوارتر از قبل خواهد شد.

 

اما لیگ اروپا نیز درگیر همین تصمیمات شده و دیدار ختافه مقابل اینتر در اسپانیا بدون حضور هواداران برگزار می شود. پیش بینی ها حاکی از آن است که در روزهای آتی نام بازی های دیگری نیز از سوی یوفا برای رعایت این پروتکل امنیتی اعلام خواهد شد و به زودی سراسر اروپا باید به این ویروس کشنده دست و پنجه نرم کند.

 

1481232

 

قرار است امروز در خصوص دیدار برگشت بارسلونا مقابل ناپولی در استادیوم نوکمپ نیز تصمیم گیری شود. بارسا در مسابقه رفت و در سن پائولو با نتیجه 1-2 مقابل حریف ایتالیایی به تساوی رضایت داد و بدون حضور هوادارانش کار آسانی برابر تیم آماده گنارو گتوزو نخواهد داشت.

 

به هر حال هر چه هست بدون حضور تماشاگران، حتی دربی حساس و تعیین کننده یوونتوس مقابل اینتر نیز هیجان چندانی نداشت و بازی دیشب این دو تیم بسیار سوت و کور برگزار شد. مشخص نیست تصمیماتی از این دست برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما حالا و در هفته های اخیر، حساس ترین بازی های قاره سبز کم هیجان تر از همیشه دنبال می شوند.

 

 

دیدگاه‌ها