کد خبر : 1673043 | 19 اسفند 1398 ساعت 19:53 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی بعد از وداع؛

اتفاقی باور نکردنی برای ده‌روسی پس از خداحافظی!

دنیله ده‌روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا بالاخره قهرمانی در لیگ را تجربه کرد.

اتفاقی باور نکردنی برای ده‌روسی پس از خداحافظی!



به گزارش "ورزش سه"، دنیله ده‌روسی بعد از نزدیک به دو دهه درخشش در لباس رم، چند ماه قبل در تصمیمی عجیب به پیشنهاد بوکاجونیورز پاسخ مثبت داده و در ماه های آخر دوران ورزشی اش راهی آرژانتین شد.

 

1426445

 

البته این انتقال چندان برای هافبک خوش تیپ و ایتالیایی خوش یمن نبود و یک مصدومیت شدید در نهایت باعث شد او چندی قبل رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما فصل برای بوکاجونیورز به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و آنها دیشب موفق شدند با تک گل کارلوس ته‌وز پیروز شده و بالاتر از ریورپلاته عنوان قهرمانی لیگ آرژانتین را کسب کنند.

 

اما جالب اینجاست این اولین قهرمانی دوران ورزشی دنیله ده روسی در رقابت های لیگ بود که بعد از خداحافظی اش از فوتبال برایش حاصل شده است. دنیله ده روسی  5 بازی و در مجموع 345 دقیقه برای این تیم در فصل جاری بازی کرد، اما نام او هنوز هم در لیست بوکاجونیورز قرار دارد و به این بازیکن نیز مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.

 

دنیله ده روسی در سال های طولانی پوشیدن لباس رم حتی یک بار موفق به فتح سری آ نشد. در سال های بعد از کالچوپولی،  جالوروسی رقابت تنگاتنگی با اینتر برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشت، اما هر بار این نراتزوری بود که پیشی گرفته و به قهرمانی دست می یافت. در جریان تنها قهرمانی رم در ابتدای هزاره جدید نیز دنیله ده روسی هنوز بازیکن این تیم نشده بود.

 

 

دیدگاه‌ها