کد خبر : 1673109 | 20 اسفند 1398 ساعت 11:15 | 194.4K بازدید | 0 دیدگاه

یکی از دوستان در تلویزیون متلک می‌اندازد

قلعه‌نویی کدام مجری معروف را می‌گوید؟

سرمربی سپاهانی ها می گوید امیدوارم کمیته استیناف وقت بیشتری روی لایحه ای که درباره بازی پرسپولیس تقدیم آنها کردیم بگذارد.

قلعه‌نویی کدام مجری معروف را می‌گوید؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی را همیشه به عنوان یکی از مربیانی که از فعالیت های اجتماعی به دور نیست می شناسیم. او صبح امروز با حضور روی خط یکی از برنامه های تلویزیونی درباره ویروس کرونا و اتفاقات ناخوشایندی که تاکنون افتاده است به صحبت پرداخت و البته توضیحاتی نیز درباره یکی از پرحاشیه ترین بازی های سال 98 یعنی دیدار برگزار نشده بین تیم ها پرسپولیس و سپاهان ارائه کرد. 

 

نام پزشکان و پرستاران باید به عنوان قهرمان ملی ثبت شود

 

من باید در ابتدا از پزشکان و پرستاران تشکر کنم که در این راه ایثار می کنند. این عزیزان را باید به عنوان قهرمانان ملی ثبت کنند. به همه کسانی که عزیزان خود را از دست داده اند نیز تسلیت می کنم. در رابطه با مشکلات، دو بحث مطرح است، اول بحث انتقادی نسبت به مسئولان که باید در این زمینه زودتر اطلاع رسانی می کردند و اگر این کارها از ابتدای بهمن ماه آغاز می شد فکر نمی کنم اتفاقات ناخوشایند این گونه اتفاق می افتاد. 

 

امن ترین جای دنیا خانه است

 

بحث دوم هم اینکه وقتی مشکلی اینچنینی به وجود آمد همیتی در کل ایران به وجود آمد که بشود کارها را به بهترین نحو پیش برد. همه دارند با این ویروس مبارزه می کنند و من فکر می کنم که در ابتدا باید به توصیه های پزشکی و بهداشتی کارشناسان توجه کامل داشته باشیم. از صدا و سیما هم ممنونم که در این شرایط به خوبی اطلاع رسانی می‌کند، به نظر من در این روزها امن ترین جای دنیا، خانه است. 


یک سال مسافرت نرویم و به نیازمندان کمک کنیم


ای کاش امسال کمی به توصیه های پزشکی و بهداشتی توجه کنیم  و سعی کنیم به مسافرت نرویم. ما اگر یک سال به مسافرت نرویم مشکلی پیش نمی آید. اگر یک سال به سفر نرویم و هزینه آن را به قشر آسیب دیده بدهیم اتفاق بدی می افتد؟ ببینید شرایط سختی به وجود آمده و این ویروس روز به روز بیشتر می شود و اگر خود مردم مقابله نکنند هرگز نمی توان برابر آن ایستاد کمااینکه همین الان هم می بینید که چه مصیبت هایی به بار آورده است. 

 

کارهای بزرگی را در این روزها دیده ایم

 

ملت بزرگ ایران در ادوار مختلف تاریخ نشان دادند که در این شرایط انسان های بزرگی هستند. کشوری که حداقل 9 هزار سال قدمت و تمدن دارد در این شرایط و در این روزها هم خودش را نشان می دهد. حتما شنیده اید که انسان بزرگی در تهرانسر یک ماه اجاره هایش را نگرفت. این کار بسیار بزرگی است و از نظر رفتاری و انسانی و اخلاقی میلیاردها تومان می ارزد. از این دست کارها این روزها حتما زیاد به گوشتان خورده است. وظیفه همه ماست که حتما در این شرایط کار خیر را بیشتر کنیم و به قشر آسیب پذیر جامعه بیشتر کمک کنیم. 

 

1483927

 

کار محمد نادری قابل تقدیر است

 

خواهشی هم از دولت دارم که در این شرایط به فکر قشر آسیب دیده جامعه باشند. تمهیدات و سیاست ها جای خودش، اما مردم آسیب دیده را تنها نگذارند. امسال شب عید، شب عیدی خوبی نیست و بیشتر از همه خود دولت باید به فکر باشد. البته در کنار دولت مردم هم باید به فکر همنوع خود باشند. خداراشکر قشر ورزشی جامعه که قهرمانان و پهلوانان هستند در این شرایط همیشه پیشگام و پیش قدم بودند. کارهای خیری که باید انجام بدهند را می دهند. مثلا شما همین آقای محمد نادری، بازیکن تیم پرسپولیس را ببینید که چه کار بزرگی انجام داد. به هرحال مجموعه ما هم در کنار سایر مردم اگر قرار باشد کاری انجام دهد قطعا این کار را می کند. 

 

این مجری(جاودانی) علائق رنگی دارد!

 

راجع به پرونده دیدار پرسپولیس بحث های زیادی شده و ما هم لایحه ای نوشتیم و به کمیته محترم استیناف داده ایم و امیداریم که این عزیزان توجه بیشتری به شرایط داشته باشند. شما ببینید یکی از دوستان که هم کمیته انضباطی هست و هم مسئولیتی در صدا و سیما دارد در یکی از بازی‌ها، چگونه متلک می اندازد. کسی که هم مسئولیتی در کمیته انضباطی دارد و هم در صدا و سیما حضور دارد وقتی ایشان متلک می اندازد و در گفتارش عدالت را رعایت نمی کند چگونه انتظار دارید که در رای خود عدالت را رعایت کند!؟ هرچند این روزها بحث اصلی جامعه ویروس کروناست اما امیدوارم کمیته محترم استیناف وقت بیشتری روی لایحه ای که ما به آنها تقدیم کردیم بگذارند البته امیدواریم کمیته انضباطی هم قبلا این کار را کرده باشد اما حالا از کمیته استیاف می خواهم وقت بگذارد و فیلم هایی که ما دادیم را به دقت ببیند و از این دست رفتارهایی هم که گفتم از خود نشان ندهد. ببینید به طور مثال شما اکنون در این برنامه مسئولیتی دارید آیا می توانید باتوجه به مسئولیتی که در این برنامه دارید علایق رنگی خود را نشان دهید؟ قطعا نمی توانید. شما باید رفتارتان، رفتاری با مسئولیت پذیری بیشتر باشد. وقتی شما در صدا و سیما مسئولیت دارید و بیایید متلک هایی هم بیندازید کار خوبی نکرده اید. این فقط در ایران دیده می شود که شما جایی قاضی هستید و در سوی دیگر هم مجری صدا و سیما هستید طبیعی است که باید در هر دو جا یک چیزهایی را رعایت کنید.ولی متاسفانه این چیزها دیگر در مملکت ما عادی شده است. 

 

1484494

 

امیر قلعه نویی با بیان این که مجری تلویزیون با حمایت از تیم موردعلاقه اش در برنامه زنده جملاتی به زبان می آورد که با مسئولیت او در کمیته انضباطی سنخیتی ندارد انتقادات تندی داشت. کدهایی که سرمربی سپاهان در این انتقاد داد نشان می داد منظور او کسی نیست جز رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی شبکه سه سیما که در کمیته انضباطی هم جزو افراد تعیین کننده است. البته مسابقه ای که قلعه نویی به آن اشاره می کند احتمالا در مسابقات خارجی و الکلاسیکوی اخیر اسپانیا است که ارتباطی به رقابت های داخلی ایران ندارد.

 

از گفتن حرف حق ضربه های زیادی خوردم

 

هرچند تاکنون زیاد در این باره حرف زدیم اما یک بار دیگر می گویم که ما قرار بود در دیدار پرسپلیس به میدان برویم و بازی کنیم. همه من را می شناسند من اگر باشد چیزی در زندگی ام بگویم که حق باشد هرگز از آن سرباز نمی زنم و حقیقت را به زبان می آورم حتی اگر قرار باشد از این اتفاق ضربه هایی هم بخورم که تاکنون زیاد خورده ام. 

 

هواداران در هتل را بسته بودند

 

ما هر کاری که برای دیدار برابر ذوب آهن انجام داده بودیم برای دیدار برابر پرسپولیس نیز انجام دادیم. با همه احترامی که برای تیم خوب پرسپولیس و طرفداران خوب این تیم قائل هستم باید بگویم که ما همه کارهایمان را انجام دادیم. ساعت یک ربع مانده به دو وقتی آمدیم پایین که به سوی ورزشگاه برویم جمعیت زیادی روبروی هتل دیدیم. ما اول فکر کردیم عین همیشه است اما وقتی نزدیک تر شدیم دیدیم که جمعیتی حدود دو، سه هزار نفر از هواداران تیم سپاهان جمع شده اند و آنها در هتل را هم با طناب بسته بودند که در فیلم ها مشخص است. 

 

آقای استاندار گفتند به خاطر مصالح ملی باید بازی کنیم

 

در آن دقایق آقای فتاحی که باید با آقای تابش و یا نیکفر تماس می گرفتند با آقای عظیمیان تماس گرفتند که خارج از ایران به سر می بردند. در آن زمان شرایط غیرعادی بود و آقای تابش رفته بودند از مقام بالای استان یعنی استاندار درباره این بازی و شرایط سوال کنند که استاندار هم پس از صحبت با دو سه وزیر گفتند که به دلیل مسائل ملی باید این بازی برگزار شود. حالا من یک سوالی هم از این عزیزان دارم و اینکه آن موقع مصالح ملی مد نظر بود اما از یک هفته بعد که همه بازی ها لغو شد دیگر مصالح ملی مد نظر نبود؟  

 

من اول از داوران نام بردم و بعد پرسپولیس

 

یک فیلمی را نشان می دهند و می گویند من گفته ام که بعد از بازیکنان پرسپولیس، سپاهانی ها به زمین بروند اما آن فیلم را باید کامل دید چرا که من در آن اول از داوران نام بردم اما همه کسانی که می خواهند شیطنت کنند آن قسمت از فیلم را حذف می کنند. من سوال دارم، وقتی قرار باشد یک بازی برگزار شود قوانین و قواعدی دارد. ناظر بازی، نماینده فدراسیون باید تیم ها را بخواهد. داوران باید باشند و به همراه نماینده فدراسیون، پیشاپیش بازیکنان پا به میدان بگذارند. حالا دوستان کم لطفی می کنند و می گویند من گفتم بعد از پرسپولیس به میدان بروید در حالی که من در ابتدا از داوران نام بردم. 

 

زمان اعلام شده برای بازی ها قطعیت ندارد

 

متاسفانه شرایط دنیا و البته شرایط کشور این روزها در وضعیت خاصی به سر می‌برد و فکر می کنم که هر تاریخی که برای برگزاری بازی ها می گویند قطعیت ندارد. همه چیز به شرایط این ویروس بستگی دارد و مشخص نیست که این بازی ها در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد یا خیر. 

 

با تمرین بازیکنان مان را قرنطینه کردیم

 

البته ما آمدیم یک کار خیلی خوب کردیم و جلسه ای با تیم پزشکان و کادرفنی گذاشتیم و با تمرینات تیم را قرنطینه کردیم. ما در ابتدای تمرین تب بازیکنان را اندازه می گیریم  یک ساعت قبل از تمرین نیز رختکن ها را ضدعفونی می کنیم و بعد از تمرین هم همین کار را می کنیم و رختکن ها را باز هم ضدعفونی می کنیم. 

 

تمرین را تعطیل کنیم بازیکنانمان باید به شهرهای خود بروند

 

ببینید ما توصیه می کنیم که مردم عزیز به مسافرت نروند. شما ببینید ما اگر تمرینات مان را تعطیل کنیم تعدادی از بازیکنان غیر اصفهانی ما باید به شهرهای خود بروند. ما همین الان دو بازیکن گیلانی و مازندرانی داریم که این دو از استان های وضعیت قرمز محسوب می شوند. ما از تهران هم بازیکن داریم. خب این بازیکنان اگر بروند و بیایند چه اتفاقی می افتد؟ ولی ما آمدیم و با رعایت کامل همه اصول بهداشتی تمرینات مان را همان طور که گفتم برگزار  کردیم و با راهکارهایی که اندیشیدیم توانستیم هم تمرین کنیم و هم به نوعی بازیکنان را قرنطینه کنیم. 

 

در روزهای آخر سال من را هم حلال کنید

 

در روزهای آخر سال به سر می بریم و شرایط کشور شرایط خوبی نیست و ما مردم باید بیشتر از قبل در این روزها به هم کمک کنیم از طرفی من هم یک انسان هستم و قطعا اشتباهاتی داشته ام. به همین دلیل از همه  می خواهم اگر خطایی از من دیدند من را ببخشند و حلال کنند. کشور ما کشوری ثروتمند است و حق مردم آن است که با نشاط زندگی کنند و این ویروس هم هرچه سریعتر از میان برود.

 

دیدگاه‌ها