کد خبر : 1673199 | 20 اسفند 1398 ساعت 17:17 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ- چلسی هم بدون تماشاگر شد

هر ساعت که می گذرد، خبری جدید از برگزاری بازی های فوتبال بدون حضور تماشاگر در نقاط مختلف اروپا منتشر می شود.

بایرن مونیخ- چلسی هم بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث شده تا دنیای ورزش با اختلال روبرو شود. بسیاری از رقابت های ورزشی در اروپا یا لغو شده اند یا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهند شد.

 

 

1484568

 

 

ابتدا ایتالیا بود که اقدام به برگزاری بازی ها بدون تماشاگر کرد و پس از شیوع گسترده تر کرونا، دولت تصمیم به قرنطینه کامل کشور گرفت و تمام رقابت های ورزشی تا اوایل آوریل به تعویق افتادند. به این ترتیب بازی‌های سه هفته پیش روی سری آ برگزار نخواهند شد.

پس از بدون تماشاگر شدن بازی های لوشامپیونای فرانسه، امروز همچنین اعلام شد که دو هفته 28 و 29 لالیگا نیز بدون تماشاگر برگزار می شود.

 

 

1484567

 

 

وضعیت در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز مشابه است. دیدارهایی چون اینتر-ختافه، والنسیا-آتالانتا، آاس رم- سویا از سری رقابت های لیگ اروپا و چمپیونزلیگ لیگ بدون تماشاگر شده بودند و امروز اعلام شد که بازی سه شنبه هفته بعد بارسا و ناپولی در نوکمپ نیز بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

در فوتبال آلمان نیز امروز شاهد اعلام بازی بدون تماشاگر بودیم. دربی راین بین کلن و گلادباخ(فردا) و نیز دربی روهر بین دورتموند و شالکه(شنبه هفته بعد) پشت درهای بسته خواهد بود. دقایقی پیش همچنین اعلام شد که دیدار بایرن مونیخ-چلسی(دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در آلیانتس آرنا) و لاسک و یونایتد از یک هشتم نهایی لیگ اروپا در اتریش هم بدون تماشاگر برگزار می شوند.

دیدگاه‌ها