کد خبر : 1673208 | 20 اسفند 1398 ساعت 18:41 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

بارسلونا و یک معضل بزرگ برای بازی با مایورکا

بارسلونا برای بازی شنبه پیش رو برابر مایورکا تنها 13 بازیکن از تیم اول خود را در اختیار دارد.

بارسلونا و یک معضل بزرگ برای بازی با مایورکا

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین سرمربی بارسلونا روزهای آرامی را پشت سر نمی گذارد چرا که تعداد بازیکنان بارسلونا به علت مصدومیت ها کاهش یافته است. کلمنت لنگله در بازی بعدی بارسلونا مقابل مایورکا به علت محرومیت حضور ندارد و از سویی اومتیتی به علت مصدومیت در دو تمرین اخیر حضور نداشته است. به همین خاطر ستین مجبور شد که امروز از رولاند آرائوخو در تمرین استفاده کند.

 

 

1483930

 

 

ستین در حال حاضر فقط سیزده بازیکن از تیم بزرگسالان را برای بازی با مایورکا در اختیار دارد که یکی از آنها نتو، دروازه بان ذخیره برزیلی تیم است. در مجموع می توان گفت که بارسا یازده بازیکن به علاوه یک ذخیره را در اختیار دارد. لوئیز سوارز، عثمان دمبله، سرجی روبرتو و آرتور ملو به علت مصدومیت قطعا در بازی آینده بارسا حضور نخواهد داشت.

در حقیقت اگر بارسلونا خرید مارتین برایثویت دانمارکی را نهایی نمی کرد، عملا جز ترکیب اصلی هیچ گزینه ای نداشت و حتی نمی توانست ترکیبش را مشخص کند.

 

 

1483601

 

 

ستین در تمرین امروز هشت بازیکن از آکادمی را مورد استفاده قرار داد: فاتی، مورر، آرائوخو، مینگسا، ماتیوس، ریس، ریکی پویج و کویادو.  ترکیب احتمالی بارسا هم در مقابل مایورکا به این شرح خواهد بود: تراشتگن، سمدو، آلبا، جونیور، بوسکتس، ویدال، راکیتیچ، دی یونگ، گریزمن، مسی و برایثویت.

برای بازی هفته آینده مقابل ناپولی اما مشکل حادتر است چرا که بوسکتس و ویدال به علت محرومیت نمی توانند بازی کنند و از سویی برایثویت در چمپیونزلیگ نمی تواند برای بارسا بازی کند.  البته احتمال می رود که سرجی روبرتو و آرتور ملو به این بازی برسند.

دیدگاه‌ها