کد خبر : 1673209 | 20 اسفند 1398 ساعت 18:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

رابرتسون: مثل بازی رفت باشیم، صعود نخواهیم کرد

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، می‌گوید که این تیم در بازی فردا شب برابر اتلتیکو مادرید باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به بازی رفت ارائه دهد.

رابرتسون: مثل بازی رفت باشیم، صعود نخواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و اتلتیکو مادرید فردا شب در چهارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان یورگن کلوپ در بازی رفت عملکرد ناامید کننده ای ارائه دادند و همین موضوع باعث شد که با شکست یک گله در ورزشگاه واندا متروپولیتانو روبه‌رو شوند.

 

لیورپول برای صعود به مرحله بعد در دیدار فردا شب کار بسیار دشواری مقابل تیم دیگو سیمئونه خواهد داشت چرا که این تیم نشان داده که در فاز دفاعی بسیار قدرتمند عمل می‌کند. اندی رابرتسون، مدافع چپ اسکاتلندی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: " در بازی رفت هیچ ضربه داخل چهارچوبی روانه دروازه اتلتیکو مادرید نکردیم. اگر چنین عملکردی را در دیدار فردا هم ارائه دهیم، قطعاً صعود نخواهیم کرد. باید در بازی فردا دروازه مان را بسته نگه داریم تا شانس بیشتری برای صعود کردن داشته باشیم."

 

 

1479273

 

 

 

رابرتسون درباره شکست منچستر سیتی مقابل یونایتد و افزایش شانس لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر نیز گفت: " بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی را تماشا کردم. نتیجه خوبی برای ما رقم خورد و یک گام دیگر قهرمانی را به ما نزدیکتر کرد. با این وجود در حال حاضر تنها روی دیدار فردا شب لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید تمرکز کرده ایم.

 

این یک دیدار مرگ و زندگی به حساب می‌آید و امیدوار هستیم که بتوانیم در آن پیروز شویم. همچنین هواداران نیز کمک ویژه ای به ما خواهند کرد اما نمی‌توانیم بگوییم که آنها به طور کامل ما را به مرحله بعد می‌برند و خودمان نیز باید عملکرد فوق العاده ای ارائه دهیم."

 

 

1484578

دیدگاه‌ها