کد خبر : 1673211 | 20 اسفند 1398 ساعت 19:14 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: غیبت تماشاگران، فوتبال را بی معنا می کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شایعات پیرامون احتمال برگزاری بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگران واکنش نشان داد.

گواردیولا: غیبت تماشاگران، فوتبال را بی معنا می کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی فرداشب در چهارچوب بازی عقب افتاده هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان پپ گواردیولا در ابتدای هفته مقابل منچستریونایتد شکست خوردند تا شانس شان برای کسب قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر چیزی نزدیک به صفر باشد.

 

دیدار فردای دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به لحاظ تقابل گواردیولا با دست خود یعنی میکل آرتتا از جذابیت های بالایی برخوردار است. سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها در این باره گفت: " اشتیاق زیادی برای حضور دوباره میکل در شهر منچستر و خوشامدگویی به او دارم. حدود ۳ یا ۴ سال پیش گفته بودم که او بالاخره در زمان و مکان مناسب سرمربی خواهد شد. حالا هدایت آرسنال را بر عهده گرفته و مطمئن هستم که در آنجا موفق خواهد شد."

 

 

1337439

 

 

گواردیولا درباره وضعیت مصدومان منچسترسیتی نیز گفت: " کوین دی بروین و لاپورت در تمرینات حضور داشتند اما وضعیت شان برای بازی فردا مشخص نیست. از طرف دیگر لروی سانه هر روز بهتر از قبل می شود و حالا دیگر هیچ مصدومیتی ندارد. با این وجود خواهیم دید که در بازی فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد. از بازگشت او به میادین بسیار خوشحال و هیجان زده هستم. "

 

 

1482171

 

 

سرمربی منچسترسیتی در پایان پیرامون احتمال برگزاری رقابت های لیگ برتر پشت درهای بسته به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز گفت: " اگر اشتباه نکنم این اتفاق ابتدا در ایتالیا و حالا در اسپانیا رخ داده است. در صورت عدم حضور هواداران در ورزشگاه، فوتبال بی معنا خواهد شد. واقعاً دوست ندارم در ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کنیم اما سلامتی از همه چیز مهمتر است و اگر یوفا دستور بدهد که بدون حضور تماشاگران بازی کنیم، این کار را انجام خواهیم داد. با این وجود فکر می‌کنم که این موضوع برای طولانی مدت باعث بی معنا شدن فوتبال خواهد شد."

دیدگاه‌ها