کد خبر : 1673240 | 20 اسفند 1398 ساعت 21:24 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

هرنان کرسپو:

سه بار تا آستانه انتقال به رئال مادرید رفتم!

هرنان کرسپو، ستاره سابق آرژانتینی چندین بار تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفته بود.

سه بار تا آستانه انتقال به رئال مادرید رفتم!

 

به گزارش "ورزش سه"، در دهه ابتدایی هزاره جدید، هرنان کرسپو در لباس اینتر، میلان و چلسی یکی از بهترین و آماده ترین مهاجمان فوتبال اروپا بود. این ستاره گلزن حالا مدعی شد در سه مقطع تا آستانه حضور در باشگاه رئال مادرید پیش رفته که هر بار این اتفاق به دلایلی منتفی شده است.

 

هرنان کرسپو گفت: "در سال 2002، من در لاتزیو بودم و یا من یا رونالدو قرار بود به رئال مادرید برویم. آنها رونالدو را جذب کرده و من به عنوان جانشین او به اینتر رفتم. اگر رونالدو در اینتر می ماند، من به رئال مادرید رفته بودم.

 

946028

 

دومین فرصت برای رفتن به رئال مادرید در ژانویه سال 2009 و در اولین فصل حضور ژوزه مورینیو در اینتر بود. رئال مادرید برای خرید من اقدام کرد، اما آنها فقط خواهان عقد یک قرارداد شش ماهه بودند، زیرا انتخابات ریاست باشگاه در راه بود و این بار من قبول نکردم.

 

اما هنگام حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت پاری سن ژرمن، من به آنالیز بازی ها و ارائه گزارش به او می پرداختم. وقتی کارلتو به مادرید رفت، نقشه این بود که من دستیار او در رئال باشم، ما در مورد این برنامه صحبت کردیم. اما رئیس رئال مادرید، فلورنتینو پرز می خواست زین الدین زیدان در این نقش حضور یابد  و باید بگوییم که این تصمیم خوبی بود."

دیدگاه‌ها