کد خبر : 1673306 | 21 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

دولت شیلی: ویدال و سانچس هم قرنطینه می‌شوند

دولت شیلی اعلام کرد همه کسانی که از ایتالیا و اسپانیا به این کشور وارد می‌شوند و از جمله فوتبالیست‌ها را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا قرنطینه خواهد کرد.

دولت شیلی: ویدال و سانچس هم قرنطینه می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، وزیر بهداشت شیلی ضمن اعلام تصمیم دولت این کشور برای قرنطینه تمام مسافرینی که از دو کشور ایتالیا و اسپانیا به این کشور وارد می‌شوند گفت دولت شیلی در این قانون قائل به استثنا نیست و حتی فوتبالیست‌هایی که از این دو کشور به شیلی وارد می‌شوند باید مدت زمان مشخص شده را در قرنطینه بمانند.

 

درحالیکه تنها دو هفته به شروع رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی باقی مانده و شیلی باید در این رقابتها به مصاف رقبای خود در این قاره برود، وزیر بهداشت شیلی به نگرانی‌ها درباره سرنوشت فوتبالیست‌های شیلیایی شاغل در اروپا و به ویژه در اسپانیا و ایتالیا پاسخ داد.

 

1484679

 

وزیر بهداشت شیلی در این باره گفت:" ما بر اساس حرفه اشخاص برای آنها امتیاز یا استثنا قائل نمی‌شویم. چون هیچکس درمقابل ویروس ایمن نیست و قرنطینه‌ای که امروز برای کسانی که از دو کشور ایتالیا و اسپانیا وارد می‌شوند اعلام کردیم همه افراد را در بر می‌گیرد. اینکه فوتبالیست‌ها بخواهند در خانه خودشان قرنطینه شوند و آنجا تمرین کنند یا تصمیم بگیرند که بهتر است در مرکز تخصصی ما قرنطینه شوند به خودشان مربوط است و ما در این باره دخالت نمی‌کنیم".

 

عمده نگرانی در شیلی به بازی این تیم با اروگوئه برمی‌گردد چرا که بازیکنان شاغل در اروپا برای این بازی مستقیما از خاک اروپا وارد مونته‌ویدئو پایتخت اروگوئه خواهند شد. شیلیایی‌ها نگران وضعیت آترور ویدال (بارسلونا)، الکسیس سانچس (اینترمیلان)، ایک پولگار (فیورنتینا)، فابیان اورلانا (ایبار) و گری مدل (بولونیا) هستند که در دو کشور ایتالیا و اسپانیا که ویروس کرونا در آنها شیوع بسیار زیادی داشته هستند.

 

دیدگاه‌ها