کد خبر : 1673329 | 21 اسفند 1398 ساعت 14:42 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ می تواند برانکوی دوم باشد 

فشنگچی: تمرین کردن در این شرایط اشتباه است

کاپیتان سرخپوشان پاکدشت می گوید آغاز تمرینات اشتباه است چراکه هم اکنون کشور در پیک ابتلا به کرونا است.

فشنگچی: تمرین کردن در این شرایط اشتباه است 

امیرحسین فشنگچی در این باره می گوید: به نظر من شروع تمرینات باشگاه ها اشتباه است چون به گفته خود مسوولان وزارت بهداشت هم اکنون پیک ابتلا به بیماری کرونا شروع شده است و تمرین کردن خطرناک است.

 

او ادامه داد: اگر قرار بود لیگ برتر اینقدر زود شروع شود دیگر تعطیلی تمرینات معنی نداشت. من فکر می کنم می توانستند بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کنند و این شرایط اصلا معنی نمی دهد. 

 

کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان در مورد حضور اسکوچیچ در تیم ملی می گوید: من با ایشان دو سال کار کردم و او می تواند برانکوی دوم در فوتبال ایران شود. ایشان یک مربی تاکتیکی است که برای پرتاب حتی اوت دستی هم تاکتیک دارد.

 

وی افزود: شما ببینید او در ملوان بهترین نتایج تاریخ گرفت و اگر ما در انزلی از سپاهان شکست نمی خوردیم حتی می توانستیم سهمیه آسیایی بگیریم. در فولاد هم او را خیلی اذیت کردند و من از نزدیک شاهد این موضوع هستم. او تیم فوتبال صنعت نفت را هم در نیم فصل دوم چهارم کرد و فکر می کنم نتایج خوبی کسب کرد. 

 

1329038

 

فشنگچی در مورد انتقادهایی که به اسکوچیچ می شود هم گفت: من می بینم در برنامه های تلویزیونی انتقادهای شدیدی به انتخاب او می شود که خیلی از آنها منصفانه نیست. شما ببینید ویلموتس با چه قراردادی به ایران آمد، تیم ملی سه بازی کرد که یکی از یکی بدتر بود و 2 میلیون یورو هم گرفت. حداقل از اسکوچیچ حمایت کنید چون او از نظر فنی و اخلاقی می تواند تیم را به جام جهانی ببرد. اسکوچیچ مربی است که بازیکنان ارتباط خیلی خوبی با او برقرار می کنند.

 


کاپیتان سرخپوشان در مورد شرایط این تیم در لیگ یک هم می گوید: ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی داریم و تا حالا شکستی را تجربه نکرده ایم اما مشکل ما امتیازهایی است که در نیم فصل اول از دست دادیم. ما امتیازهای حساسی را از دست دادیم وگرنه الان می توانستیم جزو تیم های مدعی باشیم. تا روز آخر برای هدفمان مبارزه می کنیم اما فکر می کنم سرخپوشان فصل بعد یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها