کد خبر : 1673385 | 21 اسفند 1398 ساعت 16:53 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیک به 2 هزار نفر در خطر کرونایی شدن هستند

نقی زاده: لیگ تعطیل شود، چه اتفاقی می افتد؟

هافبک باتجربه نفت مسجدسلیمان می گوید مسابقات لیگ برتر نوزدهم باید تعطیل شود.

نقی زاده: لیگ تعطیل شود، چه اتفاقی می افتد؟

میثم نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اعلام برنامه جدید مسابقات لیگ برتر و اینکه مشخص شده بازی ها از 14 فروردین شروع می شود،بیان کرد: من نمی دانم چرا مسئولان سازمان لیگ اینقدر به برگزاری مسابقات لیگ برتر اصرار دارند. روز گذشته وزیر بهداشت مصاحبه کرد و گفت که 20 فروردین اوج شیوع کرونا است اما مسئولان می خواهند از 14 فروردین بازی ها را شروع کنند.


وی ادامه داد: واقعا سلامتی فوتبالیست ها برای کسی مهم نیست؟ اگر یک فوتبالیست خدای ناکرده کرونا بگیرد همه را آلوده می کند. این وضعیت واقعا انصاف نیست.


هافبک نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: اگر مسابقات لیگ نوزدهم لغو شود، چه اتفاقی می افتد. بازی ها امسال تعطیل شود و سال بعد لیگ با 18 تیم برگزار شود. هیچ اتفاق خاصی هم نمی افتد و فکر نمی کنم از اهالی فوتبال کسی هم ناراضی باشد.


نقی زاده با ابراز نگرانی نسبت به سلامت فوتبالیست ها گفت: ما واقعا نگران خودمان و خانواده هایمان هستیم. خانواده های ما نیز نگران هستند که مبادا در زمین فوتبال اتفاقی بیفتد. شما نگاه کنید برای هر بازی حدود 200 نفر عوامل برگزار کننده هستند. 8 بازی لیگ برتر داریم و هر هفته نزدیک به 2 هزار نفر درگیر بازی ها هستند. چرا در چنین شرایطی باید نزدیکان فوتبال را در خطر قرار بدهند؟


وی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان گفت: خوشبختانه با صلاحدید کادرفنی فعلا تمرینات ما تعطیل است و بعد از آن هم قرار شده دورادور کارهای تمرینی را جلو ببریم. آنهایی که در تهران هستند با کادرفنی کار می کنیم و آنهایی که شهرستان هستند، خودشان با برنامه شخصی تمرین می کنند. این روش خوبی است اما اگر قرار به شروع مسابقات باشد باید تمرینات رسمی شود و این اصلا برای سلامتی فوتبالیست ها و مربیان و کادراجرایی مناسب نیست.

دیدگاه‌ها