کد خبر : 1673390 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:03 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنم که نساجی در پایان فصل تک رقمی خواهد شد

عباس‌زاده: شمال قرمز است بیاید در این چالش شرکت کنید

کاپیتان نساجی با پایان دوران مصدومیت اکنون خود را آماده ادامه فصل و همراهی با شاگردان محمود فکری در ادامه مسیر کرده است.

عباس‌زاده: شمال قرمز است بیاید در این چالش شرکت کنید

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس‌زاده، مهاجم محبوب قائمشهری‌ها در ترکیب نساجی در گفتگو با سایت این باشگاه درباره روند بهبودی و شرایط آمادگی خود گفته: انشاالله از روز پنج‌شنبه می‌توانم در تمرینات تیم شرکت کنم، این مدت هم مشغول فیزیوتراپی بودم و خدا را شکر اوضاع پای چپ من خیلی بهتر شده است.


وی با اشاره که به اینکه از تعطیلات به خوبی برای آماده سازی سود برده گفت: این تعطیلی به نفع من یکی شد اما از شوخی گذشته سلامتی مردم و اهالی فوتبال هم مطرح است. مربیان و بازیکنان هم در معرض ابتلا به این بیماری مهلک قرار داشتند. شما تصورش را بکنید در سفرها مربیان و بازیکنان و کل اعضای تیم باید به فرودگاه می‌رفتند، سوار هواپیما شده و سپس با اتوبوس به هتل می‌رفتند و همه این موارد آنها را در معرض ویروس کرونا قرار می‌داد. به‌نظرم تعطیلی لیگ تصمیم درستی برای حفظ سلامتی فوتبالی‌ها بود.


عباس‌زاده که قادر به همراهی این تیم در جدال با تراکتور در اولین بازی بعد از تعطیلات خواهد بود در ادامه صحبت‌هایش درباره نمایش نساجی مقابل ماشین سازی و برد پرگل مقابل این تیم گفته: من بازی را دنبال کردم و دیدم. مگر می‌شود بازی تیم محبوبم را نبینم؟ هم دیدم و هم کلی کیف کردم و لذت بردم، دست همه مربیان و بچه‌ها درد نکند که دل هواداران نساجی را شاد کردند.


وی ادامه داد: ۳ گل که نه اما می‌دانستم با حضور آقامحمود فکری به تیم شوک وارد شده و بچه‌ها نمایش بهتری ارائه خواهند داد. آقای فکری یک مربی فنی و باشخصیت است که من افتخار همکاری با ایشان را دارم و می‌دانستم می‌تواند از تبریز با امتیاز برگردد. البته حتماً از زحمات آقای مهاجری از قول من تشکر کنید. ایشان هم خیلی برای نساجی زحمت کشیدند و به‌دلیل بیماری دیگر نتوانستند کنار ما باشند.


عباس‌زاده که توانسته بود در دوره قبلی سرمربیگری فکری در نساجی با 24 گل به آقای گلی دست یابد، درباره امیدواری اش برای بقای این تیم می‌گوید: یک درصد هم شک نداشته و ندارم که در لیگ برتر می‌مانیم و با قدرت هم می‌مانیم، ما مالک و مدیرعامل دلسوز و کاربلدی داریم که هر دو هم مازندرانی هستند، آقایان رضا حدادیان و علی امیری سخت تلاش می‌کنند که ما اعضای تیم کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشیم و جا دارد به‌عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از همه بچه‌ها از هر دو و همین طور هیئت مدیره محترم باشگاه تشکر کنم. کادرفنی باتجربه‌ای داریم و با تلاش بچه‌ها نتایج بهتری هم انشاالله در ادامه فصل خواهیم گرفت.


مهاجم نساجی درباره تعطیلی و سفرهای غیرضروری به شمال با توجه به شیوع کرونا نیز گفت: همه ایران می‌دانند ما مازندرانی‌ها مردمی مهمان‌نواز هستیم، در طول سال همیشه با مهربانی پذیرای مهمانان شهرهای مختلف بودیم و خیلی هم خوشحال می‌شویم هموطنان خود را می‌بینیم اما الان یک شرایط بحرانی و خاص است. من خودم این مدت برای فیزیوتراپی و رفع مصدومیت خودم شمال بودم و از نزدیک وضعیت را می‌بینم که قرمز است! انشالله بعد از ریشه‌کن شدن این بیماری مهلک باز هم ما مردم شمال درخدمت همه مسافران شهرهای مختلف خواهیم بود، خواهش ما از مردم تهران و سایر شهرها فقط این است که در این بحران و عید نوروز از سفر به مازندران خودداری کنند.


وی با درخواست از همشهریانش برای قرنطینه و جدی گرفتن این ویروس گفت: یک چالشی در این چند روزه راه افتاده که ۱۴ روز در خانه بمانید، خواهش منِ کمترین هم از مردم مازندران و همه هواداران نساجی این است که در این چالش شرکت کنند و ۱۴ روز در خانه بمانند. ویروس کرونا اصلا و ابدا با کسی شوخی ندارد و نباید ما هم آن را شوخی بگیریم، با ۱۴ روز در خانه ماندن و عیددیدنی نرفتن هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی ممکن است با یک سهل‌انگاری فاجعه‌ای به‌بار بیاید.


عباس زاده در پایان گفت: به‌ نظر من نساجی تک‌رقمی خواهد شد البته نمی‌گویم چندم می‌شویم اما تک‌رقمی خواهیم شد.

دیدگاه‌ها