کد خبر : 1673401 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:39 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصور می‌کنید جام ملت‌های اروپا با این شرایط برگزار می‌شود؟

مربی‌ولفسبورگ: تمام بازی‌های بین‌المللی باید لغو شود

یکی از مربیان تیم فوتبال ولفسبورگ با توجه به شیوع بی‌وقفه ویروس کرونا، کنسل شدن‌ بازی‌های بین‌المللی را ضروری می‌داند.

مربی‌ولفسبورگ: تمام بازی‌های بین‌المللی باید لغو شود

به گزارش "ورزش سه"، یورگ اشموتک یکی از مربیانی است در بوندس لیگا که اعتقاد دارد با توجه به شرایط کنونی باید برگزاری تمام مسابقات لغو و به تاریخ دیگری موکول شود.


وی در همین رابطه در گفتگویی با سایت معتبر کیکر گفت: «اولین بازی‌های بوندس لیگا در این هفته بدون تماشاگرانجام شد. اما این فقط آغاز راه است، به‌زودی یک وقفه بین‌المللی در بین این مسابقات رخ خواهد داد و من معتقدم لغو بازی‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی‌شده از سوی فیفا ضروری است.»

 

یورگ اشومتک در ادامه افزود: «آخرین بازی‌های بوندس لیگا در هفته آینده در تاریخ 22 مارس برگزار می‌شود، سپس یک وقفه 12 روزه در پیش داریم و در تاریخ 3 آوریل بوندس لیگا ادامه می‌یابد. دراین‌بین و در همین وقفه 12 روزه، ده‌ها بازیکن بوندس لیگا به تیم‌های ملی خود سفرکرده و سپس به همراه آن‌ها به مکان‌های مختلفی در سراسر جهان پرواز می‌کنند.


با توجه به همین موضوع این مربی درباره بازیکنانش هم می‌گوید: «من به هیچ‌کدام از بازیکنانم اجازه نخواهم داد که در این فاصله به‌جایی بروند.»


او در ادامه یک سؤال مطرح می‌کند: «سؤال من این است که حاکمیت فیفا به دنبال چه چیزی است و به همین خاطر ما باید قبل از برگزاری این مسابقات با فیفا وارد گفتگو شویم تا راه‌حل مناسب را پیدا کنیم.»


این مربی 55 ساله همچنین درخصوص یورو 2020 تأکید می‌کند: «وقتی می‌دانیم زمان مسابقات یورو 2020 در تابستان است خودبه‌خود شک و تردیدهایی درباره برگزاری این مسابقات ایجاد می‌شود. واقعاً احساس می‌کنیم تا شروع این رقابت‌های خیلی زمان باقی‌مانده است؟ از طرف دیگر با وضعیت فعلی بازی‌ها در نقاط مختلف اروپا، نمی‌توان هیچ تضمینی برای اتمام آن‌ها قائل بود. این بازی‌ها در یازده شهر اروپایی و در آسیای باکو (جمهوری آذربایجان) برگزار می‌شود و باید از همین حالا بدانیم نحوه به ثمررساندن این تورنمنت معتبربسیاردشوار است، به‌خصوص با توجه به اینکه تیم‌ها و هواداران باید به نقاط مختلف اروپا سفر کنند و ما باید به‌عنوان گردانندگان فوتبال نسبت به آن احساس مسئولیت داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها