کد خبر : 1673437 | 21 اسفند 1398 ساعت 19:43 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ژائو فیلیکس و کاستا به ترکیب اصلی اتلتیکو

تغییرات سیمئونه برای حذف لیورپول

دیه گو سیمئونه برای بازی حساس و سرنوشت ساز امشب برابر لیورپول ترکیب یازده نفره تیمش را مشخص کرد.

تغییرات سیمئونه برای حذف لیورپول

به گزارش" ورزش سه"، اتلتیکو امشب و از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول می رود تا برای حفظ پیروزی با ارزش خود در بازی رفت نود دقیقه یا شاید بیشتر بجنگد. او برای بازی امشب تیمش برابر لیورپول نسبت به بازی رفت چند تغییر را در ترکیب اصلی تیمش اعمال کرده است.


یکی از مهمترین تغییراتی که سیمئونه برای بازی امشب در ترکیب اصلی اعمالش کرده حضور دیه گو کاستا در ترکیب به جای موراتا است. ژائو فیلیکس نیز به ترکیب اصلی اتلتیکو بازگشته است. کیه‌ران تریپیه نیز یکی دیگر از بازیکنانی است که در بازی امشب در آنفیلد و برابر لیورپول در ترکیب مادریدی ها قرار گرفته است.


 ترکیب یازده نفره اتلتیکومادرید برابر لیورپول به این شرح است:
یان اوبلاک، رنان لودی، کیه‌ران تریپیه، فلیپه، استفان ساویچ، آنخل کوریا، توماس پارتی، سائول نیگز، کوکه، ژائو فیلیکس و دیه گو کاستا.


اتلتیکو مادرید در بازی رفت و در زمین خانگی اش با تک گل سائول نیگز که در دقیقه 4 بازی به ثمر رسید پیروز شد. آن ها با یک نتیجه تساوی و یا در صورتی که با اختلاف یک گل  و با گل زده در خانه حریف هم شکست بخورند می توانند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود بکنند. بی تردید سیمئونه و شاگردانش کار سختی در آنفیلد برابر لیورپول و یورگن کلوپ دارند اما آن ها نشان داده اند که تا سرحد توانشان برای پیروزی در زمین می جنگند و امشب هم برای حذف لیورپول به میدان می روند.

دیدگاه‌ها