کد خبر : 1673451 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:07 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی رئال در آنفیلد با 4 گل بدرقه شد؛

لیورپول خاطره 11 سال پیش را برای مادرید تکرار می‌کند؟

لیورپول امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو است و نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارد.

لیورپول خاطره 11 سال پیش را برای مادرید تکرار می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 تیم های لیورپول و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می روند. شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت یک بر صفر بازنده شده اند، نیاز مبرمی به کسب پیروزی ترجیحا با 2 اختلاف دارند چرا که هیچ بردی با اختلاف 1 گل آنها را به دور بعد نمی فرستد.

 

1484837

 

 

اما از نظر تاریخی بازی امشب برای لیورپولی ها یادآور یک خاطره شیرین است. روز گذشته یعنی دهم مارس، یازدهمین سالگرد یک پیروزی اروپایی فوق العاده برای لیورپول بود؛ جایی که شاگردان رافائل بنیتز موفق شدند در آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر رئال مادرید را در هم بکوبند و با احتساب نتیجه بازی رفت، در مجموع 5 بر صفر پیروز شوند و به یک چهارم نهایی صعود کنند.

 

1484835

 

حالا تقریبا در یازده سالگی آن برد شیرین، لیورپول بار دیگر در آنفیلد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان تیمی از مادرید است؛ نقطه متفاوت این دو دیدار، نتایج بازی های رفت است چرا که لیورپول این بار بر خلاف 11 سال قبل، در شهر مادرید شکست خورده و در خانه خود نیاز به جبران نتیجه دارد.

 

باید دید خاطرات آنفیلد از رویارویی در چنین روزهایی مقابل تیم های مادریدی تکرار می شود یا اینکه مدافع عنوان قهرمانی اروپا خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار خواهد رفت.

دیدگاه‌ها