کد خبر : 1673463 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:31 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال با ژاوی عربستان در راه قهرمانی

سلمان فرج هافبک الهلال در دیدار عصر امروز تیمش ۱۱۰ پاس داد و آمار ۹۱ درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت.

الهلال با ژاوی عربستان در راه قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم الهلال عصر امروز در دیدار برابر ضمک به تساوی یک بر یک رسید، کاریلو روی پاس عمرالخریبین در دقیقه ۳۹ برای الهلالی‌ها گلزنی کرد اما ۳ دقیقه بعد زلایا گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت دیدار با همین دو گل به پایان رسید تا ضمک همچنان در سال ۲۰۲۰ شکست نخورده باقی بماند.

 

تیم ضمک در سال ۲۰۲۰ برابر الاتحاد با نتیجه دو بر یک پیروز شده و برابر النصر و الهلال دو غول لیگ عربستان به تساوی رسیده است.

 

در دیدار امشب اما سلمان فرج با ۱۱۰ پاس که ۹۱ درصد آن صحیح بودند، آمار درخشانی از خود به جای گذاشت، درخششی که البته در نهایت با برد الهلال همراه نبود.

 

تیم الهلال با این تساوی ۵۱ امتیازی شد و در رده نخست قرار گرفته النصر تیم دوم جدول با ۴۲ امتیاز نیز از ساعتی دیگر باید در خانه به مصاف الرائد برود. تیم الاهلی که در رده سوم با ۳۷ امتیاز قرار دارد تا پایان نیمه نخست از حریف خود التعاون با نتیجه یک بر صفر عقب است، یاسر المسیلیم که با مصدومیت محمد العویس درون دروازه الاهلی قرار می‌گیرد بازهم نتوانست کلین شیت مند. او در ۱۳ بازی این فصل خود تنها یک بار موفق به کلین شیت شده است.

 

گومیس در دیدار امروز تیمش موفق به گلزنی نشد و با همان ۱۴ گل زده در رده دوم باقی ماند. عبدالرزاق حمدالله با ۱۶ گل در رده اول و عمرالسوما با ۱۳ گل در رده سوم قرار دارند و این فرصت را خواهند داشت تا در بازی امشب خوب گلزنی کنند.

دیدگاه‌ها