کد خبر : 1673472 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:56 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیل و خامس دور از برنامه‌های زیدان

ضرر ۱۷۶ میلیون یورویی دو ستاره به رئال مادرید

زیدان برنامه‌ای برای استفاده از خامس رودریگز و گرت بیل در رئال مادرید ندارد.

ضرر ۱۷۶ میلیون یورویی دو ستاره به رئال مادرید

به گزارش “ورزش سه” خامس رودریگز‌ و گرت بیل‌ دو بازیکنی که به ترتیب ۷۵ و ۱۰۱ میلیون یورو روی دست رئال خرج گذاشته‌اند، در سانتیاگو برنابئو به موجودات نامرئی بدل شده‌اند.

 

به زبان ساده، آنان در برنامه‌های زیدان جایی ندارند و شکست دو بر یک یکشنبه شب برابر بتیس نیز شاهدی بر این ادعا است. بیل و خامس حالا از بازیکنی همچون ماریانو دیاز‌ نیز اهمیت کمتری دارند.

 

در حالی که رئالی‌ها در مسیر شکست قدم برمی‌داشتند و صدر لالیگا از دستان آنان خارج شد، مرد فرانسوی حتی دو این دو بازیکن تیمش را برای گرم کردن هم صدا نکرد. مهاجمی همچون دیاز که تا پیش از ال‌کلاسیکو مرد فراموش شده برنابئو بود، حالا اهمیت بیشتری دارد.

 

1484857

 

اوضاع وخیم خامس به طور خاص اسفناک است؛ او از ماه اکتبر تاکنون در دو جبهه عمده رئال یعنی لالیگا و لیگ قهرمانان ظاهر نشده و به حضور در کوپادل‌ری و سوپرجام اسپانیا تنزل درجه یافته است. بدتر اینکه زیدان در آخرین حضور وی در ترکیب رئال، در استراحت بین دو نیمه دیدار برابر رئال سوسیداد که به حذف کهکشانی‌ها از کوپادل‌ری منجر شد، او را به عنوان تعویضی وارد میدان کرد.

 

در این بین، بیل در چهار بازی اخیر رئال در فصل جاری لالیگا تنها یک حضور ۱۵ دقیقه‌ای را تجربه کرده است؛ فصلی که بار دیگر بر کار دشوار زیدان برای کنار آمدن و مدیریت کردن ستاره کلمبیایی و ولزی تیمش صحه می‌گذارد؛ موضوعی که از زمان نشستن زیزو روی نیمکت سفیدپوشان مشکل همیشگی بوده است.

 

تعداد افراد کمی هستند که بتوانند ناراحتی آشکار مرد فرانسوی را از این دو بازیکن در جریان نشستی مطبوعاتی در ماه نوامبر فراموش کنند؛ زمانی که زیدان به وضوح از عدم استفاده از آن‌ها برای دیدار برابر ایبار خبر داد و به شکلی مرموز تصدیق کرد که هیچکدام از این دو مصدوم نیستند.

 

1484855

 

وضعیت رئال و بیل تابستان مشخص می‌شود. وضعیت خامس نیز تعریفی ندارد؛ هافبک کلمبیایی که جولای سال جاری ۲۹ ساله می‌شود، به سمت آخرین سال قراردادش با رئال در حرکت است. موضوعی که می‌تواند فروش وی را در روزهای تعطیلی فصل جاری پیچیده کند.

 

سال ۲۰۲۰ برای خامس و بیل شبیه سالی خالی از فوتبال است؛ دست کم تا تابستان داستان اینطور خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها