کد خبر : 1673482 | 21 اسفند 1398 ساعت 21:34 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودی فولر:

یوفا باید درباره برنامه مسابقات پاسخگو باشد

رودی فولر، مدیر باشگاه لورکوزن، معتقد است که باید هرچه سریعتر برنامه مسابقات به تعویق افتاده را ارائه دهد.

یوفا باید درباره برنامه مسابقات پاسخگو باشد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن لورکوزن عصر پنجشنبه در بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان گلاسکو رنجرز خواهد بود. بر اساس برنامه‌ای که تا به اینجا اعلام شده قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود.

 

این موضوع یعنی حضور تماشاگران در دیدار رنجرز و لورکوزن با انتقاد مدیر باشگاه آلمانی یعنی رودی فولر همراه بوده است. او گفت: " تقریباً ۵۰ هزار تماشاگر در این بازی حضور خواهند یافت اما حالا هیچ کسی وجود ندارد که چیزی بگوید. دو بازی لیگ اروپا به خاطر این موضوع لغو شد. طبیعی است که برگزاری این بازی امری تعجب آور است.

 

 

1484890

 

 

من به این موضوع که بازی‌ها باید در چه زمانی انجام شود فکر نمی‌کنم اما تنها یک چیز برایم مسلم است و آن این است که بازی ها باید به تعویق بیفتد. راه دیگری وجود ندارد. حالا اوضاع به جایی رسیده که باید یوفا تصمیم گیری کند."

 

فولر تنها به خاطر رقابت های باشگاهی نگران نیست و درباره بازی های ملی می گوید: " چگونه باید با این اتفاق مقابله کرد؟ می خواهید با رقابت های یورو چه کار کنید؟ اینها سوالاتی هستند که یوفا باید از خودش بپرسد. شما نمی توانید تنها درباره رقابت های باشگاهی صحبت کنید. یوفا باید حالا برنامه مشخصی برای نحوه پیشبرد بازی‌ها ارائه دهد. چه بازی ها به تعویق بیفتد و چه این اتفاق رخ ندهد، باید برنامه مشخص شود."

دیدگاه‌ها