کد خبر : 1673507 | 21 اسفند 1398 ساعت 22:47 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکویی ها کرونا را به لیورپول می برند؟

سفر هواداران اتلتیکومادرید به بندر لیورپول موجب نگرانی مردم انگلیس شده است.

اتلتیکویی ها کرونا را به لیورپول می برند؟

به گزارش "ورزش سه"، گرچه شایعاتی در مورد بدون تماشاگر بودن بازی لیورپول و اتلتیکومادرید منتشر شده بود، اما در نهایت هواداران می توانند در آنفیلد حضور یابند. این در حالیست که 1646 مورد کروناویروس در اسپانیا تایید شده، 782 از آنها در منطقه مادرید بوده و 35 نفر کشته شده اند. اما در این شرایط نیز 3 هزار هوادار اتلتیکومادرید برای تماشای این بازی حساس راهی لیورپول شده اند و این نگرانی وجود دارد که حضور این تعداد از مردم اسپانیا در انگلیس به شیوع این ویروس کمک کند.

 

1479217

 

دن کارن نماینده پارلمان انگلیس در این رابطه گفت: "این یک نگرانی واقعی برای هواداران لیورپول، ساکنان و مشاغل محلی است. من این نگرانی ها را با دولت مطرح می کنم که باید اقدامات بیشتری انجام داده تا به مردم اطمینان خاطر دهند که همه تلاش های لازم را برای مقابله با گسترش ویروس انجام دهند."

 

سخنگوی باشگاه لیورپول گفت: "باشگاه فوتبال لیورپول همچنان به نظارت و اجرای توصیه های دولت در مورد شیوع ویروس پیش از بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید عصر چهارشنبه ادامه می دهد، ما به همه یاد می دهیم که در این بازی شیوه های بهداشتی خوب را یادآوری می کنند. در کلیه سرویس بهداشتی های آنفیلد پوسترهایی برای مشاوره پزشکی وجود خواهند داشت. ما همچنین اقدامات احتیاطی عرف را انجام داده و بازیکنان قبل از شروع بازی دست نمی دهند."

دیدگاه‌ها