کد خبر : 1673530 | 22 اسفند 1398 ساعت 02:21 | 130K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین نمایش دروازه‌بانی به یاد کاریوس؛

آلیسون نبود، آدریان بود، جام از دست رفت!

اشتباه عجیب آدریان بی شک دلیل اصلی حذف دراماتیک لیورپول در دیدار مقابل اتلتیکومادرید بود.

آلیسون نبود، آدریان بود، جام از دست رفت!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در طول 90 دقیقه در مقابل دروازه اتلتیکومادرید خیمه زده و موقعیت های بی شماری را از دست داده بود، در اوقات اضافی دقایق تلخی را تجربه کرد و سه بار دروازه اش باز شد تا وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان داشته باشد. در دقایق ابتدایی اوقات اضافی بود که با گلزنی روبرتو فرمینو، دیگر به نظر می رسید صعود مرسی سایدی ها قطعی شده باشد، اما اشتباه فاجعه بار آدریان به یکباره همه چیز را تغییر داد.

 

1485045

 

1485040

 

1485041

 

پاس اشتباه او در پشت محوطه به ژائو فلیکس رسید و پدیده پرتغالی نیز مارکوس یورنته را پا به توپ کرد تا هافبک سابق رئال مادرید با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه، در عین ناباوری گل اول را به ثمر رسانده و در ادامه کار را برای بازگشت لیورپول دشوار سازد. در ادامه دو بار دیگر نیز دروازه آدریان روی ضربات مارکوس یورنته و آلوارو موراتا باز شد تا لیورپول در شبی که فاصله ای با صعود نداشت، اینگونه در مقابل اتلتیکومادرید حذف شود.

 

اما بی شک امشب بیش از همیشه یاد و خاطره لوریس کاریوس برای هواداران لیورپول زنده شد. دو سال قبل لیورپول در شرایطی که می توانست فاتح لیگ قهرمانان شود، تاوان اشتباهات عجیب این دروازه بان را مقابل رئال مادرید داد و دو گل کریم بنزما و گرت بیل در نیمه دوم روی اشتباه مستقیم او به ثمر رسید.

 

1485049

 

1485046

 

1485043

 

امشب بی شک غیبت آلیسون بکر مهم ترین دلیل حذف مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان بود تا یورگن کلوپ حسرت نبود دروازه بان آماده اش را در دشوارترین بازی فصل بخورد.

 

البته این اولین اشتباه آدریان در این فصل نبود. در ابتدای فصل و در روزهای مصدومیت آلیسون، آدریان در دیدار مقابل ساوتهمپتون تعلل کرده و دنی اینگز با بهره گیری از اشتباه او موفق به گلزنی شد. در آن مقطع یورگن کلوپ مدعی شد آلیسون نیز مرتکب چنین اشتباهی شده و تا لیورپول پیروز می شود، مشکلی نیست. هفته بعد از آن دیدار و باز هم روی اشتباه آدریان در مقابل آرسنال، اوبامیانگ فاصله ای تا گلزنی از میانه میدان نداشت که البته این بار این اتفاق رخ نداد.

 

1485044

دیدگاه‌ها