کد خبر : 1673553 | 22 اسفند 1398 ساعت 10:50 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی با مانوئل نویر در تمرین بایرن(عکس)

تمرین بایرن مونیخ در مجموعه تمرینی این تیم در سابنراشتراسه شاهد شوخی جالبی بین داوید آلابا و مانوئل نویر بود.

شوخی با مانوئل نویر در تمرین بایرن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین بایرن مونیخ که پشت درهای بسته برگزار می‌شد شاهد شوخی جالب داوید آلابا مدافع این تیم با مانوئل نویر دروازه‌بان باواریایی‌ها بود که با وجود برگزار شدن تمرین  پشت درهای بسته از چشم دوربین روزنامه آلمانی بیلد پنهان نماند.

 

بایرن مونیخ که روز شنبه این هفته در بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین رفته و روز چهارشنبه هفته آینده در آلیانز آرنا میزبان چلسی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است به درخواست هانسی فلیک سرمربی خود یک جلسه تمرینی مخفی پشت درهای بسته برگزار کرد.

 

1485118

 

روزنامه آلمانی بیلد که خبرنگار و عکاسش توانسته بودند به این جلسه تمرینی راه پیدا کنند در گزارشی از جو مثبت و شاد و فضای عالی تمرین بایرن خبر داده و برای به تصویر کشیدن این فضا از اتفاق جالبی که در جریان این تمرین افتاده گزارش داده است.

 

1485115

 

به گزارش بیلد، در جریان این تمرین داوید آلابا مدافع بایرن به سمت مانوئل نویر رفته و به شوخی ضربه آرامی به سر او می‌زند. نویر بعد از دریافت این ضربه به سمت او برگشته و با خنده به سمت آلابا رفته، کمر او را گرفته و مدافع هم‌تیمی‌اش را به عقب هل می‌دهد.

 

1485117

 

هانسی فلیک که در نزدیکی آلابا و نویر قرار دارد متوجه شوخی آنها شده و بعد از آنکه نیم‌نگاهی به آنها می‌اندازد، لبخندی از سر رضایت زده و نظارت بر تمرین تیمش را از سر می‌گیرد.

 

1485116

 

دیدگاه‌ها