کد خبر : 1673632 | 22 اسفند 1398 ساعت 19:47 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا اعلام کرد؛ لغو دو دیدار حساس چمپیونزلیگ

دو دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان اروپا که قرار بود روز سه‌شنبه برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

یوفا اعلام کرد؛ لغو دو دیدار حساس چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش اعلام شد که یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا مبتلا شده و به دلیل اینکه همه تیم های متعلق به این باشگاه برای تمرینات در کمپ اختصاصی والدبباس حاضر می شوند، باید تیم فوتبال رئال نیز به مدت ۱۵ روز قرنطینه شود‌.

 

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اسپانیا و همچنین ابتلای بازیکن بسکتبال رئال به این ویروس باعث شد که لالیگا نیز رقابت‌های خود را به حالت تعلیق در بیاورد. از طرف دیگر اعلام خبر قرنطینه ۱۵ روزه بازیکنان رئال باعث شد که به تعویق افتادن دیدار این تیم با منچستر سیتی در چهارچوب مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی به نظر برسد.

 

دقایقی پیش اما باشگاه منچسترسیتی به شکل رسمی اعلام کرد که دیدار این تیم با رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. دیداری که قرار بود هفته آینده برگزار شود و در بازی رفت نیز با نتیجه ۲-۱ به سود سیتیزن ها خاتمه یافته بود.

 

 

1485256

 

 

این اما پایان کار نبوده و لحظاتی بعد مشخص شد که بازی برگشت دو تیم یوونتوس و لیون نیز به همین دلیل لغو شده است؛ به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین دلایل لغو این بازی حضور تیم یوونتوس در قرنطینه به خاطر ابتلای مدافع این تیم یعنی دنیل روگانی به کرونا بوده است.

 

به این ترتیب سه شنبه هفته آینده هیچ دیداری در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار نخواهد شد. همچنین به احتمال زیاد دو بازی دیگر این مرحله یعنی بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ- چلسی نیز طی ساعات یا روزهای آینده لغو خواهد شد.

 

1485259

 

دیدگاه‌ها