کد خبر : 1673670 | 23 اسفند 1398 ساعت 09:02 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ۲۴ ساعته ملی‌پوش دوچرخه‌سواری از ترکیه!

رکابزن ملی پوش ایران به دلیل لغو پروازها مجبور شده برای بازگشت از مسابقات ترکیه، از طریق مرز زمینی به ایران بازگردد.

بازگشت ۲۴ ساعته ملی‌پوش دوچرخه‌سواری از ترکیه!

به گزارش "ورزش سه"، محمد گنج خانلو در گفتگو با ایسنا در مورد عملکردش در مسابقات ترکیه و اینکه به چه صورت توانست به ایران برگردد، گفت: مسابقه ترکیه خوب بود و اکثرا رکابزنان از اروپا بودند و می خواستم خودم را بسنجم و ببینم در میان آنها چه شرایطی دارم. من تا جایی از مسیر را خوب رفتم و همراه یک تیم آلمانی بودم اما در میان راه به دلیل برخورد با درپوش فلزی یک چاه طوقه ام پنچر شد. با این حال مسیر را ادامه دادم اما در اواخر مسیر یک پیچ دیگر وجود داشت که دیدم دیگر نمی شود ادامه دهم. اگر آن اتفاق نمی افتاد فکرمی کنم رتبه خوبی به دست می آوردم. برای برگشت هم از آنتالیا با هواپیما تا نزدیک مرز خوی رفتیم و بعد از مرز هم با اتوبوس به خانه برگشتیم. ۲۴ ساعت در راه بودیم. 

 

او درباره ی انجام تمرینات خود در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا بیان کرد: من تمرین می روم اما در تمرین نه به جایی دست نمی زنم و نه با رکابزنان دیگر  هم نزدیک هستم. فقط به این دلیل تمرین می کنم که روزم را بگذرانم و در واقع بدون هدف تمرین می کنم چون جدا از بحث شیوع ویروس کرونا انگیزه ای هم ندارم. ما قبلا که به مسابقه نمی‌رفتیم. الان هم بحث کرونا است و کلا رقابتها کنسل شده و قهرمانی آسیا هم به تعویق افتاده است. 

 

گنج خانلو در پاسخ به این پرسش که مربی تیم ملی  پیگیر تمرینات آنها است که حداقل آمادگی رکابزنان حفظ شود، تصریح کرد: نه. حداقل من که ندیده ام. شاید وضعیت بهتر شود و یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شود اما برنامه‌ای نداریم.

 

دیدگاه‌ها