کد خبر : 1673685 | 23 اسفند 1398 ساعت 10:30 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف لیگ جزیره امروز مشخص می‌شود

احتمال تعویق بازی‌ها در لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس که دیروز اعلام کرده بود مسابقات این لیگ طبق برنامه برگزار خواهد شد امروز در جلسه‌ای اضطراری در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

احتمال تعویق بازی‌ها در لیگ برتر انگلیس

به  گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ برتر انگلیس دیشب اعلام کرد با وجود نگرانی‌ها از بابت شیوع ویروس کرونا مسابقات این هفته لیگ برتر جزیره طبق برنامه قبلی و با حضور تماشاچی برگزار خواهد شد ولی هنوز چند ساعت از این اعلام نگذشته بود که لیگ برتر مجبور شد در موضع خود تجدیدنظر کرده و اعلام کند که امروز جمعه در یک جلسه اضطراری در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

شیوع ویروس کرونا در گوشه و کنار اروپا به تعطیلی یا تعویق تعداد زیادی از مسابقات فوتبال منجر شده و دیدار روز چهارشنبه منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر هم روز چهارشنبه چند ساعت پیش از شروع به تعویق افتاده بود.

 

1485328

 

بعد از آنکه دیروز اعلام شد میکل آرتتا سرمربی آرسنال به ویروس کرونا مبتلا شده است سازمان لیگ برتر باشگاه‌های حاضر در این لیگ را دعوت کرد تا امروز پنج‌شنبه در جلسه‌ای برای بحث و بررسی درباره این موضوع شرکت کنند.

 

لیگ برتر در بیانیه خود اعلام کرد:" با توجه به اعلام امشب باشگاه آرسنال مبنی بر اینکه نتیجه تست کرونای میکل آرتتا سرمربی این تیم مثبت اعلام شده، سازمان لیگ برتر فردا صبح یک جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد تا درباره برگزاری بازی‌ها تصمیم‌گیری شود. لیگ برتر تا بعد از برگزاری این جلسه هیچ موضع‌گیری دیگری در این باره نخواهد داشت".

 

از این گذشته اعلام شد که کالوم هادسون اودوی بازیکن چلسی هم به ویروس کرونا مبتلا شده و بنجامین مندی بازیکن فرانسوی منچسترسیتی هم به دلیل ترس از ابتلای او به این ویروس در قرنطینه خانگی قرار گرفته است. پیش از آن سه بازیکن لستر به دلیل داشتن علائمی شبیه به علائم سرماخوردگی از تیم جدا شده و در قرنطینه قرار گرفته بودند.

 

دیدگاه‌ها