کد خبر : 1673805 | 24 اسفند 1398 ساعت 09:35 | 70.2K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره‌های آسیایی روی پیراهن الهلال! (عکس)

تیم الهلال در حالی از کیت جدید خود رونمایی کرد که روی لوگوی این تیم در البسه جدید ۷ ستاره به نشانه ۳ قهرمانی جام باشگاه های آسیا و ۴ ستاره به خاطر قهرمانی در دو تورنمنت دیگر آسیایی است.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای تعطیلی لیگ های مختلف به دلیل شیوع بیماری کرونا، باشگاه الهلال از فرصت استفاده کرده و کیت جدید خود را به معرض نمایش گذاشته است. این کیت که رنگ آبی همیشگی دارد و طراحی جالبی هم به خود گرفته، یک نکته قابل توجه را در خود جای داده است: ستاره روی لوگو.


1485519

 

الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان لیگ قهرمانان و جام باشگاه های آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره پایین نیز به نشانه دو قهرمانی جام در جام آسیا در سال های ۲۰۰۲ و ۱۹۹۷ و همچنین دو قهرمانی سوپرجام آسیا در ۱۹۹۷ و ۲۰۰۰ است. 

 

1485518

 

این در حالی است که الهلالی ها ۱۵ قهرمانی لیگ دارند و اگر قرار بود قهرمانی لیگ عربستان را بهانه ستاره زدن کنند، باید به یک ستاره اکتفا می‌کردند اما ترجیح داده‌اند تا این چنین پیراهن خود را آرایش کنند.

 

1485515

 

ستاره روی لوگو یکی از موضوعات مورد بحث در فوتبال ایران است. یک طرف ماجرا اعتقاد دارند که به ازای هر ۱۰ قهرمانی لیگ باید یک لوگو اضافه شود و طرف دیگر معتقدند برای قهرمانی در آسیا، لوگو ستاره می‌گیرد. حالا الهلال که سه بار در سال های ۱۹۹۱، ۲۰۰۰ و ۲۰۱۹ قهرمان آسیا شده، سه لوگو را به نشانه این قهرمانی ها به بالای لوگو زده و ۴ ستاره کوچکتر نیز به نشانه چهار نایب قهرمانی اضافه کرده است.

 

1485514

 

1485513

دیدگاه‌ها