کد خبر : 1673869 | 24 اسفند 1398 ساعت 16:39 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات آذری در خصوص مطالبات دو بازیکن برزیلی

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: رای فیفا علیه باشگاه فولاد در پرونده دو بازیکن برزیلی قابل استیناف است.

توضیحات آذری در خصوص مطالبات دو بازیکن برزیلی

به گزارش ورزش سه، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص محکومیت باشگاه فولاد درباره سیلوا سوارز و لوپز وینسوس دو بازیکن برزیلی سال گذشته این باشگاه با رای فیفا، به مهر گفت: گویا بخشی از تعهدات باشگاه فولاد نسبت به این بازیکنان باقی مانده بود. ما دفاعیاتمان را به فیفا ارسال کرده و درخواست گراندز داده ایم. این رای قابل استیناف است.

 

وی افزود: از طرف دیگر تلاش می کنیم با این بازیکنان مصالحه کنیم. در جریان این مطالبات نبودم ولی گویا روی هم رفته ادعای طلب ۲۳۰ هزار دلاری کرده اند. باشگاه هم قبل از حضور من ۶۰ هزار دلار به این بازیکنان پرداخت کرده ولی رسید فولاد در محاسبات فیفا لحاظ نشده است.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین در خصوص آخرین وضعیت درخواست استیناف این باشگاه در رای کمیته تعیین وضعیت (محرومیت فولاد از دو پنجره نقل و انتقالات) به خاطر جذب محمد بلبلی تصریح کرد: تاکنون دو، سه جلسه برگزار شده است. در آخرین جلسه جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ما به ۵۰ میلیون کاهش یافت. باشگاه استقلال و خود بازیکن هم تبرئه شد. باشگاه داماش (باشگاه مبدا بلبلی) مجددا روی این رای درخواست استیناف داد. آقایان می گویند بلبلی بازیکن آماتور نیست و ۱۰۰ میلیون تومانی که از استقلال دریافت کرده است را جزو دستمزدهایش حساب کرده اند. در حالی که دستمزد بلبلی با داماش ۱۰ میلیون تومان و آماتور بوده است.

 

آذری تصریح کرد: اگر در آن زمان بنده در باشگاه فولاد بودم اجازه نمی دادم دست به جذب بازیکنی با این شرایط بزنند. کما اینکه در همین نیم فصل هم شش، هفت بازیکن به فولاد پیشنهاد شدند که شرایط مشابهی داشتند. همواره نسبت به جذب بازیکنی اقدام کرده ام که فسخ قرارداد یا مفاصا حساب دستش باشد.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان درباره اینکه آیا کمیته استیناف و تعیین وضعیت به نوعی با این رای به سود استقلال عمل کرده است؟ گفت: خیر استقلال بر اساس موازین قرارداد بسته است. استقلال تخلفی مرتکب نشده و بر اساس برگه فسخ قرارداد اقدام به جذب بلبلی کرده است.

دیدگاه‌ها