کد خبر : 1673886 | 24 اسفند 1398 ساعت 18:28 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوست صمیمی علی دایی جانشین مدبر شد

کاشانی و کناره‌گیری غیرمستقیم از انتخابات فدراسیون

همانطور که هفته گذشته در خبرها آمده بود، حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انتخاب شد.

کاشانی و کناره‌گیری غیرمستقیم از انتخابات فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، مقدمات این خبر مربوط به زمانی است که انتقال مدبر مدیرعامل باشگاه سایپا به شرکت بهمن‌خودرو قطعی شده و مدیران سایپا به دنبال چهره دیگری برای رسیدگی به امور باشگاه می‌گشتند. در این بین حبیب کاشانی که چندی پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده و با حمایت یک عضو مهم فدراسیون موفق به جمع آوری امضا برای حضور در انتخابات شده بود، ناگهان سر از باشگاهی درآورد که در یکسال گذشته روزهای پرماجرایی را پشت سر گذاشته است.


سایپا با هدایت ابراهیم صادقی اگرچه وظیفه‌ای دشوار و البته سخت را در معرفی چهره‌های جدید به فوتبال ایران برداشته و استراتژی خود را در لیگ امسال بر این مبنا قرار داده است، اما مهم‌ترین اخباری که اطراف این باشگاه وجود دارد به مساله علی دایی سرمربی پیشین این تیم و اختلاف او با مدیرعامل پیشین برمی‌گردد. اختلافی که در ابتدای امسال بین دایی و مدبر بروز کرد و در تمام سال درباره آن صحبت شد. جالب اینکه حالا جانشین مدبر فردی است که او را به واسطه رابطه نزدیکش با علی دایی می‌شناسیم. اگرچه بین او و دایی نیز اختلافاتی جدی ورود کرد و حتی کار به مناظره و اردوکشی به برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور کشید.


حبیب کاشانی در فوتبال ایران به عنوان مسئول حراست تیم‌های اعزامی فوتبال به رقابت‌های خارجی شناخته شده و بعد از حضور در پست مدیریت عامل پرسپولیس و قهرمانی با این باشگاه یک بار دیگر هم به پرسپولیس آمد که اینبار تجربه متفاوتی داشت و جای خود را به محمد رویانیان داد. این نماینده سابق شورای شهر تهران در دوره‌ای نیز مدیر تیم المپیک ایران بوده که البته تلاش برای صعود تیم پرستاره امید به ریو دوژانیرو ناموفق ماند.

 


کاشانی پس از این فعالیت مدت‌ها در حول و حوش فوتبال آفتابی نشده بود تا اینکه نامش به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون مطرح شد و حالا نیز با پست مدیرعاملی به فوتبال باشگاهی برگشته است. این به آن معنا است که او از انتخابات نافرجام فدراسیون فوتبال کنار خواهد کشید. انتخاباتی که قرار بود با حضور 3 یا 4 نامزد برگزار شود اما با اخطاریه‌های فیفا فعلا به تعویق افتاده تا بعد از ترمیم و تصویب اساس‌نامه فدراسیون فوتبال دوباره در فرایندی تازه برگزار شود. کاشانی همچنین در انتخابات بعدی به عنوان مدیر باشگاه سایپا در مجمع حضور خواهد داشت و اینبار تبدیل به کسی شده که خود باید یکی از نامه‌های نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال را امضا کند.

 

دیدگاه‌ها