کد خبر : 1673892 | 24 اسفند 1398 ساعت 18:41 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهمن عسکری برگشت، عباسعلی فعلا می‌ماند

بلاتکلیفی ملی پوشان کاراته در فرانکفورت

چند تن از اعضای تیم ملی کاراته به خاطر لغو متوالی مسابقات، این روزها در آلمان در بلاتکلیفی به سر می برند.

بلاتکلیفی ملی پوشان کاراته در فرانکفورت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کاراته ایران که مدتی است از کشور خارج شده و به دلیل مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا به تهران بازنگشته، این روزها در فرانکفورت در بلاتکلیفی قرار دارد.


بعد از حضور در لیگ برتر کاراته وان اتریش، ملی پوشان چون می دانستند اگر به ایران برگردند برای خروج به مشکل می خورند، به آلمان سفر کردند تا تمرینات خود پیگیری کنند و چند روز بعد در مسابقات مراکش شرکت کنند.


خبر لغو مسابقات مراکش از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد، اما فدراسیون جهانی مادرید را جایگزین کرد. حالا که کرونا به قلب اروپا رسیده و اسپانیا نیز یکی از کشورهای درگیر با این ویروس خطرناک است، به نظر می رسد لیگ برتر کاراته وان که آخرین مرحله کسب امتیاز برای صعود از طریق رنکینگ به المپیک است، بازهم به تعویق بیفتد.


با این حال کاراته کاهای ایرانی به جز بهمن عسکری که سهمیه المپیک خود را قطعی کرده و به تهران بازگشته، در آلمان بلاتکلیف هستند و تمرینات خود را در فرانکفورت پیگیری می کنند. در صورت قطعی شدن لغو مسابقات مادرید آن ها هم به تهران بازمی گردند.


البته در این میان حمیده عباسعلی بعد از عمل جراحی زانو فعلا در هانوفر حضور دارد و فیزیوتراپی خود را تا زمان بهبودی نسبی پیگیری می کند.

 

دیدگاه‌ها