کد خبر : 1674058 | 25 اسفند 1398 ساعت 17:28 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای آینده‌ام باشگاه تصمیم می‌گیرد

مغانلو: با ترس و استرس سر تمرین می‌رفتیم

شهریار مغانلو می‌گوید ویروس کرونا باعث شده بود که آن‌ها با ترس و استرس تمرین کنند.

مغانلو: با ترس و استرس سر تمرین می‌رفتیم

به گزارش "ورزش سه" شهریار مغانلو یکی از بازیکنانی است که حالا با ۱۰ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد. اما تیمش یکی از مدعیان جدی سقوط به لیگ یک نام گرفته و کار سختی در ادامه لیگ برتر خواهد داشت. هر چند که این بازیکن شانس ماندگاری تیمش در جدول مسابقات را بیشتر از سقوط می‌داند.


مصاحبه این بازیکن با ایران ورزشی به شرح زیر است:


ظاهراً تمرینات‌تان را شروع کرده بودید؟


 بله، شروع کردیم و قرار بود تا قبل از عید ادامه بدهیم اما سازمان لیگ باز هم مسابقات را به تعویق انداخت و البته ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد فعلاً هیچ تیم ورزشی نباید تمرین داشته باشد که اکثر تیم‌ها تمرینات را تعطیل کردند. با توجه به بحث‌هایی که در مورد ویروس کرونا به وجود آمده همه باید با استرس به تمرین می‌رفتیم. البته باشگاه تدابیری در نظر گرفته بود که شرایط برای تمرین مهیا باشد اما به هر حال استرس داشتیم.

 

 این استرس روی تمرینات‌تان تأثیر ندارد؟


فکر نمی‌کنم. ما این روزها انگیزه زیادی داریم و با تمام توان می‌رفتیم که تمرینات را به بهترین نحو انجام دهیم.

 

 تغییرات کادرفنی چطور بوده؟ به تیم کمک کرده؟


از وقتی عبدالله خان (ویسی) آمده شرایط بهتر شده و روز به روز بهتر از قبل می‌شویم و باید امتیازاتی که از دست دادیم را جبران کنیم.

 

 اگرچه از وقتی آقای ویسی آمده تیم‌تان خوب بازی می‌کند اما بدشانسی آوردید و به ته جدول رفتید...


دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد اما باید هر چه زودتر از این شرایط خارج شویم. امیدوارم با کمک کادرفنی و هیأت مدیره تمرینات خوبی را با آرامش انجام دهیم و بتوانیم به شرایطی برسیم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و در لیگ بمانیم.

 

 انگار خیلی امیدوار به ماندن در لیگ برتر هستید؟


صددرصد. ما همه تلاش‌مان این است که در لیگ برتر بمانیم و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

 

 پیکان هوادار چندانی ندارد اما به همان هواداران اندک قول ماندن در لیگ برتر را می‌دهی؟


حتماً. ما هوادار نداریم اما خانواده‌هایمان هواداران‌مان هستند. پس به خانواده‌هایمان قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را بکنیم که تیم در لیگ برتر بماند. من خودم خیلی امید دارم که در لیگ برتر می‌مانیم و مطمئنم این اتفاق می‌افتد چون همه اعضای تیم انگیزه و روحیه خوبی دارند که این مسأله به تیم کمک می‌کند.

 

 تا چندی پیش شانس اول رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر بودی اما حالا مدعیان زیادی برای این عنوان وجود دارد. با این شرایط، هنوز هم امیدوار هستی که بتوانی به آقای گلی برسی؟


 من قبلاً هم گفتم که تمام تمرکزم روی این است که تیم موفق باشد. درست است که رسیدن به آقای گلی آرزوی هر بازیکنی است اما واقعاً برای من اولویت، موفقیت پیکان و ماندن در لیگ برتر است، نه خودم.

 

 قراردادت با پیکان، این فصل به پایان می‌رسد؟


 نه، یک سال دیگر قرارداد دارم که باید ببینم چه می‌شود.

 

انگار قرار نیست بمانی؟


من به باشگاه پیکان تعهد دارم و طبق آن، کارم را پیش می‌برم. همه چیز به باشگاه بستگی دارد و من تصمیم‌گیرنده نیستم. این روزها هم فقط روی موفقیت تیمم تمرکز دارم و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها