کد خبر : 1674095 | 25 اسفند 1398 ساعت 21:37 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به یک سئوال مهم

هاشمیان در چه صورت در تیم ملی می‌ماند؟

وحید هاشمیان در خصوص ادامه همکاری اش با تیم ملی و‌‌ نحوه کار ویلموتس با تیم ملی سخنان جالب توجهی را مطرح کرد.

هاشمیان در چه صورت در تیم ملی می‌ماند؟

به گزارش “ورزش سه” بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در مورد دستیارهای او مطرح شد. در ابتدا کریم باقری به عنوان دستیار سرمربی کروات تیم ملی انتخاب شد.

 

در ادامه نیز شایعات زیادی در مورد ادامه یا قطع همکاری وحید هاشمیان با تیم ملی ایران شنیده شد. حال او در گفت و گوی اختصاصی که با کیهان ورزشی داشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. هاشمیان در ابتدا می‌گوید: ابتدا باید بگویم برخی دوست دارند من نباشم وآدم های خودشان آنجا باشند تا راحت تر بتوانند از داخل تیم ملی خبر بگیرند و یا روی انتخاب برخی بازیکنان نقش داشته باشند. من آن آدمی نیستم که آنها می خواهند. تا زمانی که احساس کنم می توانم کمک کنم می مانم. در این حدود هشت ماه ریالی از فدراسیون نگرفته‌ام اما با توجه به شرایط خاص کشورمان و فوتبال ایران اگر بتوانم کمک کنم در تیم ملی می مانم. فدراسیون با من دو جلسه داشته است. من هم شرایطم را که مالی نیست را اعلام کردم و اگر قبول کنند در این چهار بازی کمک می کنم و اگر نه برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.من پشتم آقازاده ای نیست و فقط خدا را دارم.

 

وی در ادامه سخنان تندتری را مطرح می‌ کند و می‌ گوید: یک زمان افرادی در این فوتبال و رسانه ها بودند که مافیا ساخته بودند اما الان پیر شده و کنج خانه افتاده اند و نامی نیکی هم از خود برجا نگذاشته اند. اینهایی که امروز دربرخی رسانه ها مافیا ساخته اند بدانند سرنوشت شان بدتر از قبلی ها خواهد بود. درباره خود اسکوچیچ هم باید بگویم ایشان الان سرمربی تیم ملی ایران هستند. من نمی دانم چه کسانی سرمربی را انتخاب کرده اند.من از رزومه بین المللی ایشان اطلاعاتی ندارم اما می دانم در لیگ ایران کار کرده اند. باید این ۴ بازی را نتیجه بگیریم و به دور بعد برویم.

 

هاشمیان معتقد است برای رسیدن به جایگاه بالا در ایران باید لابی کرد. او که هدف مهمی در سر دارد مصاحبه خود را اینگونه ادامه می‌دهد: الان استاندارد من دستیاری در تیم ملی است. اگر روزی ببینم این استاندارد بالاتر رفته، یا بالاتر می روم یا کنار می کشم و مسلما پست پایین‌تری را قبول نمی کنم. من دوست دارم در اروپا مربیگری کنم، در بوندس لیگا سرمربی شوم و در تیم ملی کشورم سرمربی شوم. این دورنمای من است. البته استانداردهایی که من گفتم برای اروپا است وگرنه در ایران گاهی می توان با لابی کردن با افراد بیرون فوتبال و ... به برخی جایگاههای بالا رسید!

 

هاشمیان که از ابتدای حضور ویلموتس در تیم ملی حضور داشت، نکات جالب توجهی در مورد او بیان کرد و گفت: نمی خواهم پشت سر ایشان حرف بزنم ولی ایشان و همکاران خارجی اش کم وقت می گذاشتند. شما باید اطلاعات کاملی داشته باشید و یا اطلاعاتی که دستیار ایرانی‌ات از لیگ ارائه می کند را قبول کنید. البته فدراسیون هم در تنگنای مالی بود و یک مقدار در بحث پرداخت مطالبات ایشان بدقولی شد. به چند شهر سفر کرد  و بازی دو تیم را رفت دید که مشخص نشد علتش چه بود! آن تیم‌ها که بازیکن ملی نداشتند. حالا باز نمی کنم که علت آن سفر چه بود. یا درباره جدایی اش از تیم ملی  من خودم هم سورپرایز شدم. ما با با عراق بازی داشتیم و نمی دانستیم این مربی قبل از بازی قراردادش را فسخ کرده است.  هم من یکی دو بار به ایشان زنگ زدم و پیام دادم که دیدم جواب نداد. برایم عجیب بود که پاسخی به تماس هایم نمی دهد. وقتی هم که به ایران آمدیم ایشان نیامد. در کل برخوردش با من خوب بود.

دیدگاه‌ها