کد خبر : 1674101 | 25 اسفند 1398 ساعت 22:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی بد موقع گالاتاسارای در دربی استانبول

تیم گالاتاسارای در شرایطی که فرصت نزدیکی به صدر جدول را باتوجه به تساوی ترابزون اسپور و استانبول باشاک شهیر داشت اما در دیداری خانگی مقابل بشیکتاش متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز دو دیدار جذاب و بسیار حساس در سوپرلیگ ترکیه برگزار شدند که ابتدا تیم ترابزون اسپور و استانبول باشاک شهیر در مدیکال آرنا به تساوی رسیدند و سپس در دربی شهر استانبول، گالاتاسارای و بشیکتاش به مصاف هم رفتند. شاگردان فاتح تریم در گالا، امید زیادی داشتند که با کسب پیروزی در مقابل بشیکتاش به صدر جدول نزدیک شوند؛ آن ها در صورت کسب برد به یک قدمی رتبه نخست می‌رسیدند.

 

از چهره های شاخص تیم گالاتاسارای در این بازی می‌توان به موسلرا، ماریانو، فغولی، فالکائو و یونس بلهندا اشاره کرد. آنطرف زمین نیز حضور کاریوس، ویدا، الننی، بواتنگ و ییلماز توجه ها را به خود جلب می‌کرد. روی نیمکت دو تیم نیز مربیان ترک با سابقه ای حضور داشتند؛ فاتح تریم و سرگن یالچین.

 

بشیکتاش و گالاتاسارای تاکنون 346 بازی در مسابقات مختلف انجام داده‌اند که تعداد پیروزی گالا 11 تا بیشتر از حریف سفید و مشکی پوش است. جالب است بدانید که اولین بازی دو تیم 70 سال پیش برگزار شد و می‌توان گفت که این مسابقه یک دربی تاریخی در فوتبال اروپا و حتی جهان است.

 

1485911

 

بازی با حملات تیم گالاتاسارای آغاز شد اما بازیکنان این تیم از گلزنی ناکام بودند. فالکائو چند بار برای باز کردن دروازه کاریوس تلاش کرد اما مهاجم سابق منچستریونایتد از گلزنی به گلر پیشین لیورپول ناکام ماند و نیمه اول با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

 

1485909

 

در نیمه دوم نیز هر دو تیم موقعیت های خوبی به دست آوردند اما درخشش موسلرای آرژانتینی مانع از گلزنی بشیکتاشی ها شد و آن طرف هم کاریوس درخشید تا نشان دهد می‌تواند گلر قابل اعتمادی باشد. سرانجام این بازی که 6 موقعیت گل بسیار خطرناک را داشت، با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. لازم به ذکر است که بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

 

1485908

 

با این نتیجه گالاتاسارای 50 امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند و بشیکتاش نیز در پایان بیست و پنجمین دقایق باقی مانده، 44 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها