کد خبر : 1674107 | 25 اسفند 1398 ساعت 22:29 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال به دنبال جذب دائمی ستاره رئال مادرید

به نظر می رسد که آرسنال قصد دارد دنی سبایوس را به شکل قطعی از رئال مادرید جذب کند.

آرسنال به دنبال جذب دائمی ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه زین الدین زیدان در اواخر فصل گذشته برای بار دوم هدایت رئال مادرید را برعهده گرفت، مشخص بود که احتمالاً ستاره اسپانیایی این تیم یعنی دنی سبایوس در تابستان از این تیم جدا خواهد شد چرا که این دو نفر هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند.

 

همین اتفاق نیز رخ داد و ستاره اسپانیایی در تابستان با قراردادی قرضی و بدون بند خرید دائمی راهی آرسنال شد. سبایوس اما در ابتدای فصل روزهای خوبی را با اونای امری پشت سر نگذاشت و در اواخر حضور این سرمربی در جمع توپچی ها به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود. با این وجود بعد از روی کار آمدن میکل آرتتا اوضاع برای سبایوس تغییر کرد و این بازیکن حالا به مهره کلیدی این سرمربی تبدیل شده است.

 

 

1433661

 

 

درخشش ستاره اسپانیایی و علاقه زیاد میکل آرتتا به او باعث شده که باشگاه آرسنال به دنبال جذب دائمی دنی سبایوس باشد. در همین رابطه نشریات انگلیسی گزارش داده‌اند که مسئولان آرسنال به زودی پیشنهاد ۴۰ میلیون یورویی خود را برای جذب دنی سبایوس به رئال مادرید ارائه خواهند داد؛ انتقالی که در صورت ماندن زیدان در رئال خیلی هم دور از دسترس به نظر نمی رسد و احتمالاً باشگاه مادریدی با آن موافقت خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها