کد خبر : 1674141 | 26 اسفند 1398 ساعت 11:13 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

تسویه حسابی با هاشمیان نشده است 

وقتی مربی از جیب خود برای تیم‌ملی وسیله خرید

مربی سابق تیم ملی معتقد است علیرغم حرف هایی که مبنی بر تسویه حساب با کادرفنی تیم ملی، پیش از این بیان شده بود، او ریالی از مسئولان فدراسیون فوتبال دریافت نکرده است.

وقتی مربی از جیب خود برای تیم‌ملی وسیله خرید

به گزارش "ورزش سه"، وحید هاشمیان که در دوره حضور مارک ویلموتس به عنوان دستیار وی در تیم ملی فعالیت می کرد در مصاحبه ای که با یکی از برنامه های تلویزیونی داشت، پس از سوال مجری، درباره وضعیت مالی مربوط به قرارداد خود و همین طور تسویه حساب توسط مسئولان فدراسیون فوتبال به صحبت پرداخت. 

 

هاشمیان که همیشه به عنوان یکی از بااخلاق ترین های فوتبال ایران محسوب می شود برنامه ای برای صحبت کردن درباره وضعیت تسویه حساب با فدراسیون نداشت اما در نهایت مجبور شد درباره پول های نگرفته خود به اظهارنظر بپردازد. او معتقد بود علیرغم اینکه پیش از این گفته شد با تمام اعضای کادر فنی تیم ملی به یورو تسویه حساب شده است، با وجود اینکه قرارداد وی به صورت ریالی بوده است به مدت 9 ماه است که او ریالی از فدراسیون فوتبال ایران نگرفته است. 

 

نکته جالب اما درباره تسویه حساب مالی با هاشمیان اینکه او در مقطعی از دوران حضور خود در تیم ملی، وسائلی برای این تیم گرفته بود که فدراسیون فوتبال درباره آنها نیز حرکتی انجام نداده و به نوعی می توان گفت هاشمیان علاوه بر مبلغی که بابت مربیگری خود می خواهد پولی نیز برای خرید برخی از لوازم برای تیم ملی طلب دارد.

 

هرچند هاشمیان با توجه به حیای ذاتی خود هیچگاه از طلب خود از فدراسیون فوتبال سخنی به میان نیاورده است اما جالب است که فدراسیون فوتبال برخلاف اصول حرفه ای از مربی خود می خواهد تا ضمن بازگشت به کشور، برای آنها خریدی هم کرده باشد. اما در این میان جالب تر اینکه مدیران فدراسیون تمایلی به تسویه حساب با هاشمیان را هم ندارند و مبلغی که توسط این مربی به صورت جداگانه برای تیم ملی هزینه شده است نیز مشمول عدم تسویه حساب با او شد.

دیدگاه‌ها