کد خبر : 1674185 | 26 اسفند 1398 ساعت 14:15 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

نصیرزاده: مشکل اصلی تیم‌های آسیایی و سقوط‌کننده است

آیین‌نامه سازمان لیگ درباره تعطیلی مسابقات چه می‌گوید؟

عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید در آیین‌نامه مساله خاصی مثل کرونا و تاثیرش روی مسابقات پیش‌بینی نشده است.

آیین‌نامه سازمان لیگ درباره تعطیلی مسابقات چه می‌گوید؟

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته و با توجه به فراگیر شدن ویروس کرونا حرف و حدیث‌های زیادی درباره مسابقات فوتبال به وجود آمده است. با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ مسابقه ورزشی فعلا تا پایان فروردین‌ماه برگزار نمی‌شود، مسئولان سازمان لیگ برتر ادامه بازی‌های لیگ برتر دچار سردرگمی شده‌اند.


از این رو برخی افراد خواهان تعطیلی مسابقات و نیمه کاره ماندن آن هستند که این مساله ابهام‌های زیادی در خود دارد. از طرف دیگر طبق اعلام هوشنگ نصیرزاده چنین مساله خاصی در آیین‌نامه سازمان لیگ هم گنجانده نشده است. عضو هیات رییسه سازمان لیگ در این باره به خبرنگار ما گفت: «در آیین‌نامه یک بند وجود دارد که در صورت رخ دادن موارد غیرقابل پیش‌بینی تصمیم‌گیری‌هایی صورت بگیرد که به صلاح فوتبال باشد.»


نصیرزاده ادامه داد: «مهم ترین مساله این است که ما کدام تیم‌ها را باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان معرفی کنیم. از این رو هیچ چیز مشخص نیست و با توجه به نامعلوم بودن زمان ادامه شیوع کرونا نمی‌شود تصمیم خاصی گرفت. ما هم منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. شاید مسابقات برگزار شود، شاید هم لغو شود.»


وی درباره اینکه در صورت لغو بازی‌ها تکلیف سقوط‌کننده های لیگ برتر چه می‌شود، بیان کرد: «یک مشکل هم همین است. الان 9 بازی باقی مانده و یعنی 27 امتیاز هر تیم می‌تواند بگیرد. نمی‌شود تیمی را برنده یا بازنده کرد. همانطور که گفتم باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و آن وقت یک تصمیم جامع بگیریم.»

دیدگاه‌ها