کد خبر : 1674222 | 26 اسفند 1398 ساعت 16:41 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع منچستر و طعنه جدید به مورینیو

اریک بایی مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد در مصاحبه جدید خود به سرمربی سابق خود ژوزه مورینیو طعنه زد.

مدافع منچستر و طعنه جدید به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، اریک بایی سال 2016 بود که ویارئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. بایی سخت مورد توجه ژوزه مورینیو قرار گرفته بود و ترجیح داد باشگاه اسپانیایی را ترک کند. دوران حضور بایی در یونایتد تحت الشعاع مصدومیت های متوالی او قرار گرفته است و او هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بایی معتقد است که کار کردن زیر نظر اوله گنار سولسشر، راحت تر از مورینیو است. او این فاکتور که سولسشر خود زمانی فوتبالیست بوده را ارزشمند عنوان کرد.

 

 

1486018

 

 

بایی در مصاحبه با ای اس پی ان گفت:« خیلی مهم است با مربی ای کار کنید که خودش زمانی فوتبالیست بوده است. کسی که شرایط بازیکنان و هر آنچه بر آنها می گذرد را درک کند. فوتبال فقط مربوط به بازی درون زمین نیست و خیلی مسائل بیرونی روی فوتبالیست ها تاثیرگذارند. چیزهایی که از دید مردم خارج هستند. سولسشر همه اینها را درک می کند و یک کمک بزرگ برای همه بازیکنان است.»

 

 

1486019

 

 

بایی ادامه داد:« سولسشر یک مربی خوب و یک انسان عادی است و برای ما مثل یک قوم و خویش نزدیک می ماند. وجود چنین مربی ای در باشگاه، یک فاکتور قوی است و به بازیکنان انرژی مضاعفی می دهد. سولسشر همیشه با ما صحبت می کند و به ما اعتماد به نفس می دهد. او تمام چیزهایی که ما سپری می کنیم را قبلا تجربه کرده است. او در لحظه با شما حرف می زند و خاطرتان را جمع می کند.»

 

 

1485292

دیدگاه‌ها