کد خبر : 1674242 | 26 اسفند 1398 ساعت 18:25 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد دست نیافتنی کاپیتان نوری در لیگ برتر

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم رکوردی را به ثبت رسانده که بعید است تا سال‌های سال کسی بتواند آن را تکرار کند.

رکورد دست نیافتنی کاپیتان نوری در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری یکی از ستاره‌های باتجربه فوتبال ایران است که همین حالا نیز با وجود سن و سال بالا خوش می‌درخشد و مهره کلیدی پارس جنوبی به شمار می‌رود. کاپیتان سابق پرسپولیس که امسال با 8 گل زده بهترین گلزن پارس هم محسوب می‌شود و در جدول گلزنان رتبه سوم را به خود اختصاص داده، از مدت‌ها قبل صاحب یک رکورد فوق العاده است و بعید به نظر می‌رسد تا سال‌های سال هم کسی این رکورد را بشکند.


نوری که از صباباتری به فوتبال ایران معرفی شد، در دوران حضورش در این تیم 17 بار پایش به گلزنی باز شد. او سپس به سپاهان رفت و 6 گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند و بعد از آن به پرسپولیس پیوست. حضور چند ساله نوری در پرسپولیس که بعدها او را به کاپیتان این تیم هم تبدیل کرد، 27 گل برایش به ارمغان آورد که بیشترین تعداد گل زده توسط او با پیراهن یک تیم لیگ برتری بود.


نوری در تراکتور نیز یکبار پایش به گلزنی باز شد و از ابتدای نیم فصل دوم لیگ هفدهم پیراهن پارس جنوبی جم را برتن کرد. او تاکنون برای پارس جم هم 16 گل به ثمر رسانده تا جمع گل های زده اش در 5 تیم مذکور به عدد 67 برسد.


نوری 37 ساله با این تعداد گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر فوتبال محسوب می شود. او این روزها از شرایط بدنی خوبی برخوردار است و در ترکیب پارس جنوبی جم مهره ای تاثیرگذار به شمار می رود و با توجه به اینکه هنوز بازی می کند شانس خوبی دارد تا تعداد گل های زده اش را افزایش بدهد و فاصله اش را با نفرات پایینی خود اضافه کند.
گفتنی است؛ بعد از نوری در جدول هافبک های گلزن لیگ برتر داوود حقی بازیکن سابق استقلال اهواز و راه آهن با 50 گل زده در رده دوم قرار دارد و امید ابراهیمی با 44 گل زده رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

 

دیدگاه‌ها